The prince of pop del 82

såklart älskar jag franskan också.
Det var 6 på kvällen, jag och Dan satt i mitt rum och spelade. Vi hade tittat på olika akord och sånt, det var ju snart dax att släppa mitt fjärde album som jag ville skulle heta "Believ" men vi får väll se.
Scooter sa att vi var tugna att sticka nu iall vi skulle komma i tid till konserten, konserten skulle börja 20;00. Vi nickade och följde med Scooter.
- Du jag gör That should be me idag på konserten, sa jag.
- Visst, den är riktigt bra!
- Tack!
Påvägen till arenan var det helt trafikfritt. Ovanligt....
Alla i publiken var speedade, jag med. När jag skulle spela that should be me, sa jag;
- Denna låten vill jag ge till min tjej, Nelly.
Och så började den spelas.

"Everybody's laughing in my mind
Rumors spreading 'bout this other guy
Do you do what you did when you
did with me Does he love you the way I can
Did you forget all the plans that you made with me
'cause baby I didn't That should be me Holdin' your hand
That should be me Makin' you laugh
That should be me
This is so sad That should be me That should be me
That should be me Feelin' your kiss That should be me
Buyin' you gifts This is so wrong,
I can't go on, till you believe that
That should be me That should be me
Yeah, You said you needed a little time
for my mistakes It's funny how you use that time
to have me replaced But did you think that I wouldn't see you out at the movies
Whatcha doin' to me you're taken' him where we used to go
Now if you're tryin' to break my heart it's working 'cause you know that.."
Alla i publiken tittade på mig, dom kunde ju inte låten men dom flest skrek. Hela tiden medans jag sjöng tänkte jag på Nelly, undrar vad hon gjorde och om hon mådde bra. När låten var slut gjorde jag peace täcknet och gick ut.
- Mycket bra låt! sa mamma och kramade mig.
- Tack!
- Duvet att jag är stolt över dig va? frågade hon.
- Ja det vet jag, sa jag och log.

Ska spela match nu men tänkte att ni kanske skulle vela ha nåt att läsa?
kan man få några lycka till? ;)
//linnea

Postat av: Simone

Skit bra novell! Har läst den ända från början ! Jag har också en JB novellblogg - skulle vara kul om ni komenterade & följde den :)



www.bieberplace.blogg.se



Kram:)

2011-04-30 @ 11:39:22
URL: http://bieberplace.blogg.se/
Postat av: lisa

vem spelar ni mottt !

2011-04-30 @ 13:53:14
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-30 @ 14:10:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-30 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0