Beliebers help belieber right?

Som rubriken säger, Beliebers help beliebers?
I sånna fall, kan alla mina helt underbara läsare göra detta för mig?
Som ni kankse har märkt är jag ett 1D fan? Well nu ska domm ha tävling, läs mer häär- http://www.onedirectionmusic.com/bring1Dtome/se det skulle betyda riktigt mycket för mig - och alla andra 1D fans i Sverige - om ni gjorde det!
1. kolla på denna videon: http://youtu.be/6L1nVg524i4 (180 poäng)
2. Ta en bild på dig med kanske en skylt där det står "Sweden wants 1D" eller något. Det måste vara en svensk flagga med så dom vet att det är från Sverige. (60 poäng, 20 extrapoäng för kreaktivitet)
3. Göra en video som berättar om deras historia. Den som har den bästa videon får 130 poäng till sitt land. (130 poäng)
Det skulle betyda riktigt mycket om ni spred detta, och gjorde det! (No hate)
PS. Jag skrev inte en del igår kväll för jag gjorde en sak och hade träning. Men nästa del kommer senare. Är med kompis men hon får skriva med mig ;)
(jag kommer göra alla dom sakerna, i alla fall dom två första! :D )

Postat av: Anonym

har gjort 1:an :D

2011-08-17 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0