|Chapter 18 | From poor 2 successful ♥ |

"Din mobil har ringt minst tio gånger!" sa Justin och gav mig min mobil. Det var dolt nummer. Jag rynkade på näsan, var det samma nummer som innan?

 

*

 

Hela dagen har jag kännt mig iaktagen. Det var faktiskt ganska läskigt, jag hade typ kollat mig omkring med inte sett något. Men ändå försvann inte den där kännslan.

 

If feels like somebodys watching me...


"Becca!" jag vände mig om, Julia kom springandes emot mig. "Jag... jag ska hem idag!" hon kramade mig hårt.

"Redan?" frågade jag och kollade sorgset på henne. Hon nickade.

"Men vi kommer ju träffas snart igen.." jag försökte muntra upp både henne och mig.

"Snart? Det är typ 7 månader kvar, men snart var det ja!" hon log mot mig. Jag skrattade och skakade på hvudet.

"Det kommer gå superfort! Jag lovar!" sa jag.

"För dig ja, jag kommer sitta i skolan och mögla!"

Vi pratade om allt mellan himmel och jord innan hannes  mobil började ringa. Hon svarade, det var hennes mamma som sa att dom var här och var tvugna att åka. Hon kramade om mig igen innan hon gick. Jag kollade efter henne.

"Becca!" ännu en gång vände jag mig om. Denna gången var det Fredrika som ropade på mig. Jag log mot henne och lixom gjorde en min till henne så hon började skratta.

 

 

Det var ännu en filmkväll idag. Denna filmen var ingen mindrr än Justin´s film Never say never. Alla hade fått rösta denna gången vilken det skulle bli, och det blev denna. Jag hade själv aldrig sett den innan. Men den var riktigt bra!

Alla fick sånna lila nördglasögon med .

 

 

Justins perspektiv


Scooter hade sagt till mig att det var någon som hade försökt få tag på Becca. Dom hade ringt till Julia, till detta lägret och så många andra ställen.

Vad vill dom henne?

 


Det kommer upp en till del idag, jag ska hem från min kompis nu!

Glöm inte frågestunden! http://mybieberstory.blogg.se/2011/august/fragestuuund.html#comment

Ställ atta frågor ni kan komma på! :D

Bieberlove ♥


Postat av: Anonym

bra!

2011-08-16 @ 19:05:13
Postat av: Carro

BRA BRA BRA :)

2011-08-16 @ 19:47:19
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Thi

Superbra!



ÄLSKA DIN NOVELL! :D



Längtar redan till nästa kapitel. <3<3<3<3

2011-08-16 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0