| Chapter 2 | From poor 2 successful ♥ |

"Becca!" Julias röst hördes flera meter bort från mig. Jag vände mig om och såg henne kom springandes emot mig. Hon hade nu varit borta i en vecka och hade precis kommit hem.
"Julia!" vi närmade oss varandra och blev omfamnade i en stor bamsekram.


Hug ♥

"Nämen, fy vad jag kommer sakna dig!" sa Julia och omfamnade mig i ännu en kram. "Och jag kommer sakna dig med! 9 månader är en lång tid..." jag hade precis berättat att jag skulle iväg på det hära lägret. Hon tyckte att det skulle bli kul för mig. Men som ni hörde, att hon kommer sakna mig.
"Undrar vem dom 5 kändisarna är..." hon plutade med underläppen "...tänk så är en av dom Justin Bieber! Fy vad avis jag kommer vara då!" jag lipade mot henne. "Du och din Bieber!" hon puttade mig lätt på armen.

*

"Becca, ska du äta här?" det var Julia´s mamma som frågade. Jag kollade på Julia som nickade. "Om jag får så hade jag gillat det." Julia log mot mig, "Klart du får!" viskade hon medans hennes mamma sa ungefär samma sak.
"Vad blir det till mat mamma?" frågade Julia. "Lasange"
Jag klappade mig för magen och slickade mig om läpparna. Lasange var min favorit rätt! Julia skrattade åt mig med gjorde samma sak själv.



"Tack för maten, det var supergott!" jag klappade mig för magen.
"Haha, det var så lite så! Hoppas det smaka gott!"
Julia och jag reste oss upp och tog ifrån våra talrikar från bordet. Ställde som i diskhon innan vi vandrade upp till hennes rum.
"Du fick 3 komplimanger idag" var det första Julia sa när vi kom innanför hennes rum. Jag suckade, "Ja! Det är nog rekord lite för att vara han!" Julias bror Tobbe gav mig alltid komplimanger för allt jag gjorde. Jag hatade verkligen att få komplimanger! Speciellt från killar, snygga killar. Det gjorde mig bara ombekväm och jag visste inte vad jag skulle svara tillbaka.

*

Två veckor efter jag hade skrivit på papperna till 9 moth camp kom Fredrika till mig. Jag satt vid mitt favorit träd i parken.
"Nu har dom bekräftat att vi får vara med på lägret! Vi ska vara i San Francisco ?! Hur awesome är inte det? Dom har ordnat ett flyg som går på 'Logan International Airport är en flygplats i Boston, Massachusetts, USA' har du åkt flygplan innan?" frågade hon mig. Jag skakade på huvudet.



"Oh, vet du vad jag gjorde igår? Jag gjorde några vad ska man kalla det typ 'Quotes' eller så. Vill du höra dem?" frågade Fredrika. Vi satt fortfarande under eken, solan gassade fast klockan började närma sig fyra.
"Ja! Du är riktigt duktig på att skriva sånna så bring it on gurl!" Hon flinade åt mig, sedan tog hon ett andetag och sa: "Dear Edward Cullen, So you stay young forever and sneak into the rooms of young girls? How original. Sincerely, Peter Pan" hon log stolt mot mig.


She smiles proud to me :-)

"Har du fler?" frågade jag. Hon nickade. "So you're the bitch that told the bitch that im a bitch, well listen bitch, it takes a bitch to know a bitch, bitch"
Jag log mot henne, "Den var bra den, bitch" Hon slog mig lätt på armen.


 

Del 2, vad tycker ni änsålänge?
Om jag får säga det själv, älska jag den ;)
Och, NEJ jag har INTE gjort quotsen! dom är ifrån twitter, @damnteenquotes och andra! men mest från den <---
Och snart kommer en ny design, snälla Fanny från myjdbstory kommer göra en! Tack så himmla mke! Gå in på hennes blogg och läs vetja! <3
Haha, jag har gjort del 3 redan också. Så kommentera på om ni vill ha den idag också! :D
PS, denna delen kom lååångt ner :o så la upp den två gånger.... jaja ;) Och fåör er som hade någon fråga, svaren är under detta inlägget! :D
KOMMENTERA FÖR MER SÖTNOSAR! <3


Postat av: Johanna

Helt perfekt! Du är jätte duktig!

2011-08-05 @ 11:28:12
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer kan dem inte åka till det där lägret snart???

2011-08-05 @ 14:58:46
Postat av: Anonym

hahaha håller mee kan dom inte åka snart!! :D



2011-08-05 @ 17:24:59
Postat av: Anonym

skkiitt braa! i love it!! mer mer meeeerrrr!!!!<3333333

2011-08-05 @ 17:25:36
Postat av: Anonym

mer mer mer mer mermer mer mer mermer mer mer mer mer

2011-08-05 @ 17:26:03
Postat av: Thi

AWESOME!



LOVE IT!!!<3<3<3

Längtar redan till nästa kapitel!

När kommer jag in??? <3<3<3<3

2011-08-05 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0