|Chapter 29 | From poor 2 successful ♥ |

Jag hördes hur dörren for igen. Den som hade kramat mig vände sig om mot mig.

Beccas perspektiv

Jag visste precis vilket rum Justin bodde i, jag hade hört han prata med Pattie. Hon och Scotter hade inte trott att jag var här, men Justin gav sig inte. Jag log åt tanken. Jag vände mig om i den varma sängen. Klockan på sängbrdet visade 02:34 . Suck , alla andra sov. Gabbi, pappa och mamma. Jag kunde höra pappas snarkningar.
Jag blundade och försökte somna, det ändå som fanns i mitt huvud var Justin.
Justin, Justin, Justin.
Jag måste verkligen få träffa han, bara vi två! Jag visste att vi skulle dra ifrån detta hotellet till det brevid om några dagar. Varför har jag ingen aning om, liksom hotellet brevid?! Stor skillnad. Vi går ju inte ens utanför hotellets dörrar.


The only thing i could think about was Justin. Justin, Justin, Justin.

Efter ett tag av tänkade hade jag bestämmt mig. Jag skulle till Justin rum. Och det var nu! Jag reste mig långsammt ur sängen. Gick till ena fotöljen som var i ett av dom fyra hörnen i rummet. Tog tightsen som la på där, drog av mig den obekväma pyamasen pappa hade tvingat på mig och drog på mig en lös t-shirt med tryck på.
Jag kollade mig omkring, alla sov fortfarande. Borde jag väcka Gabbi?
Jag sket i att väcka henne, hon brukar vara lite klumpig när hon precis har vaknat. Och om pappa får reda på vad jag har för planer kommer han döda mig med sina bara händer.

*

Jag sprang upp en trappa och letade efter hans rum. När jag hittade började jag knacka. Efter några minuter öppnades den av en trött Justin. Innan han hann reagera gav jag han en kram. En hård en, han verkade riktigt förvånad. Han hade nog inte sett vem det var som kom. Eller så har han helt enkelt glömt bort mig.
Jag visste ju om sagt unte hur länge jag hade varit borta.
Jag släppte taget om han och stängde dörren. Jag vände mig långsammt om. Justin stog där med förvirrad och trött blick.
"Hej?" sa jag tveksammt. Jag harklade mig, han tog ett steg fram mot mig.
"Becca?" frågade han först svagt. Jag nickade. Hans läppar sprack upp i ett leénde.
"Jag visste att du var här! Jag visste att jag bara inte inbillade mig!" han omfamnade mig i en kram till. Jag kände tårarna rulla ner för kinderna. Jag var trygg, denna känslan har jag inte känt på länge.
Han släppte mig lite innan jag kände hans läppar mot mina. Jag kände fjärilarna i magen, dom var tio tusen om inte fler där nere i magen.
Han lutade sin panna mot min.
"Jag kan inte tro att det verkligen är du!" viskade han. Jag kände hur tårarna rullade ner för kinderna.
"Jag kan inte tro att du är här!" fortsatte han.
Han backade så vi kunde se varandra ordentligt i ögonen. Jag såg att han också hade tårar rullandes ner för kinderna.
"Gråt inte!" viskade jag och tårkade bort tårarna från hans kinder. Han log svagt mot mig.
"Detsamma!" svarade han lågt och torkade bort tårarna från mina kinder.

*

Vi satt i Justins säng. Eller, Justin satt i sin säng jag la på Justin i hans knä.
"Vill du berätta vad som har hänt?" frågade Justin försiktigt. Jag nickade långsammt.



You stop cry!


Vad tyx?
Kommentera för mer gullisar ;)
kisses ♥

Postat av: Melina

Grymt bra! <3

2011-08-30 @ 20:21:19
Postat av: Sandra

MEEEEER :DDDD ETT TILL IDAG? :D



eww, jag verkligen hatar hennes pappa och mamma! :@

2011-08-30 @ 20:22:09
Postat av: Nina

ÅÅÅÅÅH! mer!! vilka föräldrar, och förstöra allt! ja vet att det är sent men om du är online: ett till? =P

du är förresten as bra på att hitta på och skriva! =D

2011-08-30 @ 21:17:19
URL: http://novelsforteens.blogg.se/
Postat av: sandra <3

guuud va bra! :D ett till idag? jag längtar! :D <3

2011-08-30 @ 21:21:53
Postat av: Anonym

Går inge att säga hur Styles är! DET FINNS INGA ORD FÖR DET!! DU ÄGER LINNÉA!! :D

2011-08-30 @ 22:05:12
Postat av: Anonym

MER

2011-08-30 @ 22:46:16
Postat av: Nina

Mer!!! nu har jag väntat sen igår kväll på mer ju!! =P ja är hemma och är sjuk så jag kan läsa heeela dagen, hehe.. :/

2011-08-31 @ 14:57:28
URL: http://novelsforteens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0