|Chapter 30 | From poor 2 successful ♥ |

"Det började med att pappa och mamma tog oss till en stuga i skogen... "
När jag var klar tog jag ett djupt andetag. Justin kollade chokat på mig.
"Så.. han tvingade er att... att... " jag nickade.
Justin kollade oroligt på mig , "Hur mår du?" frågade han mig.
Jag rykte på axlarna "Jag mår bättre nu när jag är här med dig!"



Jag måste ha somnat, för när jag öppnade mina ögon igen var det ljust i rummet. Då kom jag på, jag hade rymt ifrån pappa och mamma! Skräcken kröp fram.
Jag kollade mig omkring i det ljusa rummet. Allt var i förgerna vitt och svart. Några av Justins kläder var slängde på fotöljen som var en bit ifrån sängen. Jag reste mig ur sängen.
"Justin?!" ropade jag.
"Är på toan, ska bara hoppa in i duschen!" svarade han.
Jag hörde hur duschen startades. Jag kollade mig omrking lite mer. Det var ändå ett rätt stort hotellrum. 
Utsikten från hans rum var otrolig! Men såg riktigt långt. 
"Stå stil och rör dig inte!" jag stelnade till. Pappas röst hördes i mitt öra. 
"Vad vill du mig?" frågade jag. 
"Mycket!" var det ändå han sa.  Jag kände något kallt mot min handled. Sen sved det till. Jag kollade ner, blod droppade ner ifrån såret pappa hade gjort. Jag bet ihop, jag hörde pappa skrocka bakom mig. Jag vände mig långsammt om.
HAns ögon visade bara en sak och det var skada. Han skulle verkligen göra mig illa. Jag kände det, han skulle inte tveka denna gången.
"Låt. Mig. Vara!" sa jag sammanbitet. Han skrockade igen, "Aldrig!" svarade han mig och gjorde anfall.
Jag duckade så han missade mig med kniven. Jag slog han först i magen. Han började sig frammåt lite, innan han reste på sig.
"Du ska verkligen inte börja bråka Becca, jag vill inte skada dig mer än nödvändigt!" han flinade mysko mot mig.
"Säger detsamma!" svarade jag innan jag sprakade han mellan benen. Han vek som dubbelt så jag slog han hårt på ryggen så han la ner på golvet. Jag tog ena benet på hans rygg.
"Så, pappa, pappa, pappa, ger du upp?" frågade jag.
"Alridg!" svarade han och reste sig så snabbt upp att jag tappade balansen, men jag fick tillbaka den precis i tid. 
Jag gjordde en typ kick sak med foten som träffade han vid bröstet. 

 

Han tappade andan i några sekunder innan han anföll med kniven igen. Denna gången kunde jag inte slängeá mig ur vägen eller något, kniven träffade mig i sidan av magen. Jag kände smärtan.


:o
tack för era kommentarer! dom betyder såå kme för mig!!
ag ska spela match halv 7, några lyck till kanske? ;)
Kommentera för mer! :D
kisses ♥

Postat av: Sandra

AAAS BRA! :D Ett till idag? :D

2011-08-31 @ 16:45:15
Postat av: Johanna

Lycka till Linnéa!! :D Oooch du är jääätte duktig!! :)

2011-08-31 @ 16:57:36
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!! och lycka till!



//Ebba :D

2011-08-31 @ 17:09:21
Postat av: Nina

AAAh! spännande! =P ett till idag? snääälla :)

2011-08-31 @ 18:35:00
URL: http://novelsforteens.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt bra! <3

2011-08-31 @ 20:40:11
Postat av: Thi

AWESOME!



är så spännande tycker jag mer mer.

Längtar redan till nästa kaptiel.



<3<3<3<3 Du äger på att skriva. ;D

2011-08-31 @ 22:18:55
Postat av: Henny

Lycka till<3 meeer, är beroende av din novell!! ;p

2011-08-31 @ 22:41:48
URL: http://bookofbieber.blogg.se/
Postat av: ifrah

awesome mmmmmmmmmeeeeeeeeeeeerrrrrr!!!!!!!! :D lycka till

2011-10-29 @ 00:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0