Chapter 51 - You want me to leave?

Jag tänkte efter, "7, tror jag..."
"Okey!"
Vi pratade inte så mycket mer, men vi pratade om vad var jag skulle vara där - alltså på turnén - och lite sånt.



Efter några timmar vaknade Mell.
Hon hälsade på Ryan och Chaz, men sedan var vi tvugna att gå ut för någon doktor skulle undersöka henne.
Vi gick ner till cafeterian, köpte lite fika.

Ur Melodys perspektiv

Doktorn - som hette Dr.Abrahamson - kollade på min mage, jag hade fått 7 stygn för att få igen där dom hade skurit upp så dom fick ut kulan ur magen. Jag hade haft både tur och otur, kulan hade träffat lungan. Men bara lite, så dom hade liksom fått sy ihopa den och så.
Dom skulle ta bort 3 av dom 7 stygnen.
"Så, nu är vi klara Melody." sa Abrahamson efter kanske 20 mintuer.
"Okey, när kan jag åka hem?" frågade jag.
"I övermorgon," svarade han, tog sitt block och gick.
Jag log för mig själv, äntligen kan jag få åka hem. Jag hade bara varit här i ca två dagar. Men jag var redan trött på det.
Jag kände mig trött så jag slöt mina ögon och somnade.
Jag vaknade sen igen av att jag hörde MAMMA prata. Jag öppnade ögonen och där var hon, mamma.
"Mamma?! Vad gör du här?!" frågade jag.
"Oh, Melody! Du fattar inte hur orolig jag har varit!"
Hon gick fram till mig och gav mig en lätt kram.
"Mamma, vad gör du här?" frågade jag igen.
"Gumman, kolla på dig!"
"Ja, men ändå?"
Hon skakade på huvudet. "Vill du att jag ska gå?"


Tråkig, kort, och sen...
Inget bra, jaja kan inte alltid bli bra!
Kommentera? öch glöm inte gå med i TÄVLINGEN! :D
PS, kommer längre imorn! Den kommer nog bli längre än vanligt (y)

Postat av: Jojo

Jätte bra! :)

2011-08-01 @ 22:25:41
Postat av: Carro

Jätte bra :)

2011-08-01 @ 23:53:08
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0