Chapter 54 - THE END ☑

Bara att detta råkade hända." 
Jag log mot henne och gav henne en puss på kinden. Som sagt, jag har det bästa flickvännen som finns!



2 dagar senare, vi satte i Mells rum.
"Jag kan inte tro att du åker på turné i övermorgon!" sa hon och la sig ner så hennes huvud var på mitt bröst. Jag ströck med handen i hennes hår. "Ja, men sen träffas vi igen under turnén! Och efter den!"
Hon nickade.
Jag log fast hon inte såg det.
"Tänk så hittar du en annan tjej när du är på turné?" sa hon tveksammt och kollade upp på mig.
Jag skakade på huvudet, "Du är den ända tjejen jag någonsinn skulle vela vara med! Ingen tjej är som du, specill, söt, helt otroligt perfekt!"
"Justin, jag är inte perfekt!"
Jag log mot henne, "Du är perfekt för mig!" hon log stort mot mig. En tår fall ner för hennes kind.
"Hey, varför ledsen?" frågade jag oroligt och tårkade bort tåren.
"Jag är inte ledsen" började hon "Jag är så glad som man bara kan bli! Jag älskar dig över allti i hela världen Justin!"

Veckorna gick, jag åkte på min turné, Mell kom och hälsade på som vi hade bestämmt. Selena och Mell blev jättebra kompisar, typ som syskon.
Vi växte upp, under åren blev vårt band mellan oss bara starkare och starkare.

Konstig sista del kanske?
Men somsagt har jag ingen idé till slut... och eftersom jag inte fick några ideér blev det såhära! Men strut samma, nästa novell kommer bli den bästa jag någonsinn har skrivit! I promies!
Hoppas att ni stannar kvar och läser nästa novell!
Den kommer upp om tja, typ 30 minuter?
Handlingen kommer upp då, och del 1 strax därefter. Jag ÄLSKAR den nya och jag vet att ni också kommer göra det! Och då får ni ju reda på vem som fick huvudrollan , ooooh!

Postat av: Miranda

klart vi läser nästa novell, du är ju bäst :D

2011-08-04 @ 18:21:22
Postat av: Julia

Åååh längtar tills den nya novellen kommer!! :D

2011-08-04 @ 18:41:40
Postat av: Bajs ^^

Tycker bloggen är bra men tyckte det var ett dåligt slut, men kommer iaf läsa den andra :) inget illa ment men ja :)

2011-08-05 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0