| Chapter 7 | From poor 2 successful ♥ |

"Är det ledigt där?" frågade Justin och pekade på stolen brevid mig.
"Nej, den är ledig sätt du dig där du!" svarade Fredrika snabbt och blinkade med ena ögat till mig. Jag himmlade med ögonen mot henne men log mot Justin. Han satte sig ner brevid mig och högg in på sin mat, Fredrika började prata med han.

*

"Vi går till filmkvällen nu!" ropade jag till Caitlin som skulle gå med någon annan.
"Okej!" svarade hon.
Vi började gå, filmsalen la precis brevid matsalen. Så det var inte så längt att gå. När vi kom fram var här redan rätt många som redan hade kommit. Det var filmen "Dirty dancing" Fredrika sa att den handlade om en rik familj som åker på semester, på denna semestern blir hon förälskad i denna danslärare. 
Vi gick in i salen där den skulle visas, här fanns inte så många inne i salen än, men filmen skulle inte börja förren om tio minuter så.

 

                            

Filmen var riktigt bra, jag älskade att se hur dom dansade i slutet till 'I have the time of my life' vissa visslade och applåderade. Fredrika och jag skattade åt dom.
Ljusen lyste igen och alla började resa sig upp, jag och Fredrika var en av dom som gjorde det.

*

Nästa dag, idag skulle jag ha min första lektion med Liam Payne. Detta var en lektion i instrumment. Den var bara jag och en anna tjej där. Hon hette Thi.
"Okej, så först A sen E och sen G!" sa Liam räknade till tre och så gjorde vi som han sa.
Liam var verkligen rolig, han bjöd verkligen på sig själv!


Liam is really fun!

 

Efter min gitarrlektion med Liam hade jag sånglektion med Taylor. Efter det var det lunch.
"Nick är så himmla rolig! Jag hade han idag med fast på dans!" sa Fredrika när vi hade satt oss för att börja äta.
"Kärlek på gång?" frågade jag och högg in i min Pizza och spagetti.
Fredrika skakade på huvudet och började äta hon med.
"På tal om kärlek!" sa hon sedan och nickade bakom mig. Jag kollade bak och såg Justin komma hit.
"Hej tjejer!" sa han när han kom inne hörhåll.´
"Hej!" svarade jag och log brett mot han. Han var väldigt söt idag, han hadde en svart vringad thsirt och gröna militärshorts, till den en keps och några armband.


Kommentera, så kommer en till upp ikväll! (y)

ÄLSKAR ERA KOMMENTARER, NI FATTAR INTE HUR MKE DOM BETYDER FÖR MIG!! :o ♥

 


Postat av: Emilija Romaite

MEEEEEEEEEEEEEER !

grym !

2011-08-07 @ 16:13:57
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha meeeer skkkkiiit braaa mer mer mer mer me :DDDD<333

2011-08-07 @ 16:33:54
Postat av: Anonym

love it !!!! :D snälla meerr

2011-08-07 @ 16:34:40
Postat av: nina

jättebra ! :D kan inte sluta läsa vill bara ha meeeeeer!!!! :D<3333 älskar de

2011-08-07 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer

2011-08-07 @ 16:36:02
Postat av: elin

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR!

ÄÄÄÄLLSKAR DEEEET MAN KAN INTE SKRIVA BÄTTRE!! :D<333

2011-08-07 @ 16:37:25
Postat av: elena

ÄLSKAR DEN MER INNAN JAG DÖR

2011-08-07 @ 18:55:37
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0