Förlåt, och information

Men jag orkar vekrligen inte skriva en del...
Har precis kommit hem från min fotbollsträning som nu har börjat igen. Men jag ska i alla fall försöka skriva lite smått ;)
Seeeen, den 22-26 agusti ska jag åka iväg till Gamle by med min skola. Det gör vi en gång i terminen för att ha slöjd, hemkunskap osv. Men börjar med det i sjuan så detta är min första gång :$
Såå, jag ska skriva lite tidsinställda, typ 4-5 stycken. Sen kommer jag säkert skriva på min mobil påvägen dit (det tar typ 8 timmer :o) men kommer inte publicera för då kommer det bli helt konstigt...
Jaja, jag fixar det så ni behöver inte oroa er ;)
Men i alla fall, hare bra! Så kommer en låååååång del nästa gång! :-D
Puss och kram världens bästa läsare!

Postat av: Johanna ♥

Ja du, de kommer vara tufft! ;-) du kan få veta att man har tillgång till data där uppe :) ♥

2011-08-10 @ 21:39:33
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är Justin bieber så beroende snygg o sexi ?

2011-08-10 @ 23:16:36
Postat av: Emilija Romaite

vill jag bara säga att novellen är grym!

2011-08-11 @ 14:00:09
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0