Ingen fantasi...

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva!
Hur vill ni att avslutningen ska vara? Innan hade jag en, men den passar inte in längre :(
Ska jag typ skriva en del till i denna "Forever" eller fler? Om jag ska skriva fler MÅSTE jag få lite tips eftersom jag inte har någon fantasi alls...
Jag har därimot börjat på den nya novellen :o
Har redan skrivit ca 3 deler, höhö.
Sen tänkte jag svara på en fråga jag fick via email.
Hon undrade vilka justin bieber noveller jag läser, mitt svar är:
biebsordie.blogg.se
waytobieber.blogg.se
myjdbstory.blogg.se
Det är dom tre jag läser, jag vill inte läsa på förmånga för då typ kanske mn novell blir för lik deras. Och jag vill INTE vara en copy cat. Jag hatar sånna! -.-'
Men iallafall, det är dom ändå jag har fastnat vid. Vissy ibland kanske jag läser några när jag har tråkigt, hhaa, och visst har jag läst fler men har glömt bort alla namnen nu ;)
hah, ja men glöm inte att kommentera ideér till fortsättningen på "Forever" för jag har 0! Om jag inte får några hittar jag bara på något i nästa del så får ni den nya kanske också... Well vi får se!
Och, jag behöver en ny design!
Jag SUGER på att göra det! Så vill någon gullig läsare göra en gratis design till mig? Skulle betyda riktigt mycket!
Och jag behöver en ny till denna nya novellen, ooooooooh boom boom boom XD
Puss på er!

Postat av: Anonym

men du kan ju börja den nya novellen nu och avsluta den gammla senare :D

2011-08-04 @ 15:11:33
Postat av: miranda

jag håller med lägg ut den första delen av den nya novellen.

2011-08-04 @ 15:13:00
Postat av: Anonym

Bara du är nöjd så! :D

Postat av: Johanna

myjdbstory gör designer! Hon gjorde min :) <3

2011-08-04 @ 19:35:35
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0