Tack så mycket Fanny!

Ser ni den nya designen? Shit vad bra den är! Tack så himmla mycket Fanny (från myjdbstory ) som gjorde den ! Du är guldvärd ;) Och det är också alla mina älskade läsare! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan er <3 Nästa del kmr imorn, är för trött för att skriva nu xd men imorn kommer förhoppningsvis ett par kaptiel, för mamma o pappa ska iväg på kvällen så då har jag datorn för mig själv, gutte ;) Haha, men i alla fall tack Fanny och alla mina läsare för allt! <3 (mobil blogggggar )

Postat av: Fanny

Varsegod sötis! (: <3

2011-08-05 @ 23:48:10
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kan inte se eran nya design :/

2011-08-06 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0