Åtta - And ACTION!

"Autumn! Jag är så avis på dig!" Jasmine - en tjej som skulle vara med i de populära tjejgänget - kom fram till mig och Dolly senare på kvällen. "Varför?" frågade jag och la ner manuset i mitt knä. Det var verkligen mycket att lära sig utantill. Men så kul att göra!
"Varför? För att du får ha så många scener med Justin! Han är ju så sjukt bra på att vara skådespelare!" sa hon och satte sig ner brevid mig i soffan. Jag skrattade lite, "det ska bli kul att spela mot honom! Speciellt me basketen!" Jasmine nickade. "Jag såg dig spela på uttagningen. Du är riktigt duktig!" sa Jasmine och log milt mot mig. Jag tackade henne och började läsa på manuset igen. Den var riktigt bra! Jag tror många kommer gilla den, i alla fall alla hans fans. Förstår ni hur mågna de är? Man hör när de skriker utanför, och vi är på den andra våningen i andra sidan av hotellet! Jag kollade ut från ett fönster tidigare idag, där är säkert några hundra fans utanför!

"Kan du den första scenen nu eller?" frågade Justin mig vid middagen. Han satte ner sin talrik som var full med revben, grönsaker och klyftpotatis. Jag nickade och stoppade in ännu en vindruva i munnen. "Ja, den kan jag. Jag gillar scenen då jag helt klart dissar dig, haha.." jag tänkte tillbaka på vad som skulle hända i den scenen. Det skulle definitivt bli kul att spela den! Justin suckade, "är det allt du vill? Dissa mig?" frågade han och högg in i sin mat. "Nej, inte allt! Men 99% av det.." skojade jag med ett flin på läpparna. Han skrockade, "nej det tror jag inte på! Jag vet att du vill ha mig!" sa han och blinkade mot mig. Jag höjde skeptiskt på ögonbrynen, "va?! Jag gillar inte dig Justin!" svarade jag förvånat. Jag visste ju att han skojade med mig, men det är kul att vara 'blond' och inte fatta vad han pratar om.

Jag hoppade ur min varma säng. Idag skulle vi spela in den första scenen. Och kanske den andra. Jag tog på mig mina älskade jeans och en vit kofta. Jag kammade bara igenom mitt hår, vi skulle bli sminkade och stylade där så jag brydde mig inget vidare om hur jag såg ut. "Dolly? Vakna nu!" sa jag och skakade om henne, de andra dagarna som vi hade varit här hade det varit hon som väckte mig men nu var det visst ombytta roller.
Hon sträckte på sig, "showtime?" frågade hon och jag nickade. "Showtime!"

"Okej, så Autumn du börjar där..." regissören som jag nu vet heter Peter pekade på skolans ingång. Jag nickade och han fortsatte, "Justin, du är där inne med de andra killarna och pratar. Ni har era basketbollar i händerna och du Tray tappar en boll så den hamnar på Autumn. Autumn kollade med höjda ögonbryn på bollen och ja ni säger era rader. Okej?" vi nickade och intog våra possitioner. Jag kände adrenalinet innom mig. Detta skulle bli så sjukt kul!
"Och, TAGNING!"


Nu börjar de spela in! Hur tror ni allt kommer funka? Kommer filmen bli perfecto eller mal! (bra eller dåligt)
Eftersom jag är i USA eller på en båt just nu hade det ju varit AWESOME om ni kommenterade sjukt mycket så jag blir glad när jag kommer hem och ser alla kommentarer? :)
(jag skrev denna delen den 24 november)



Postat av: Johanna

Sjukt bra!!!!!<3

Vill ha nästa!!

2011-12-04 @ 13:40:59
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: hani

Bästa jag är nyfiken på vad som ska hända

2011-12-04 @ 15:09:59
Postat av: Sofie

Hallå där! Behöver du blogghjälp? Jag vill också skriva noveller. Men vill inte skriva ensam :) Kram <3

2011-12-04 @ 15:42:55
Postat av: Anonym

Mer

2011-12-04 @ 15:44:22
Postat av: Johanna

GRYMT UNDERBART BRA

2011-12-04 @ 18:44:53
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: ellen

Sk*t braaa!

2011-12-04 @ 19:14:28
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: M

Grymt :)

2011-12-04 @ 19:21:21
Postat av: Cherry

Verkligen jättebra :D ♥♥

2011-12-04 @ 19:29:14
Postat av: Mimmi<3

jättebra! :D

2011-12-04 @ 21:50:11
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Super duper bra !! (y'

2011-12-04 @ 22:01:53
Postat av: Tova

Sjukt bra! skriv mer nu :)

2011-12-05 @ 16:23:26
URL: http://sweeetz.blogg.se/
Postat av: Thi

AMAZING!

2011-12-05 @ 18:09:28
Postat av: Anonym

Ska vi göra ett länkar byte :) ?



MvH http://taylorfever.nu/ <3

2011-12-06 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0