Heyaaaa!

Nu är jag hemma igen, kom hem imorse men har varit för trött för att uppdatera!
Jag vill först och främst säga TACK för alla helt underbara kommentarer! Att inte ha haft internet på mer än en vecka (hade det i New York i början av min semester) så har jag inte haft tillfälle. Men nu när jag kom hem och läste alla blev jag riktigt taggad på att skriva! Jag har faktiskt skrivit andra småhistorier på min mobil bara för att jag har saknat att skriva, haha.
Jag blev också glad över att några av er hade mybieberstory fever (!!!) haha, hade aldrig trott något sånt! Det är ni som får mig att fortsätta skriva! I ♥ YAH

Och bara för att jag är awesome (host) så länkar jag till två noveller nu;
http://trueloveneverends.blogg.se/
http://mileyjustinstorys.blogg.se/
Båda två har precis börjat. Tyvärr har jag inte läst dem än, ska kanske göra det senare när jag har skrivit del 13 ta yall! :D
Och eftersom jag är mer awesome nu (haha, självförtroende..) tänker jag berätta lite smått om min resa! ;)
Först åkte vi limuosin till hotellet i NY, de fyra dagarna vi var där gick vi heeeela tiden! Vi var och såg bland annat Frihetsguddinan och MSG. Jag köpte Justin's jul skiva, Justin's parfym, Justin's skor... haha nej men jag köpte ett par Supras! Men de som sålde dem ville knappt sälja de till mig och min syrra för att det är ju kill skor, höhöh. De ser ju typ exact lika dana ut som tjejskor!
Efter NY åkte vi på en kryssning till Caribien, vi var på fyra olika öar med alla över 25 grader varmt. Jag klagade inte precis! ^^
Det känns som att jag har missat en massa Justin nyheter! Bilder, Jelena allt! Omg.. aja för ta och läsa lite nu på jdb höhö.
BTW, vad tycker ni om Slam my way to romance?
PUSS&KRAM

Postat av: Din vän som saknar dig jätte mke!!

Den nya är helt amazing!!!

Längtar att få träffa dig igen, om jag inte blir sjuk över natten :(

Saknar dig sjukt mke <3<3!!!!<3

2011-12-12 @ 18:44:34
Postat av: Anonym

2011-12-13 @ 15:10:26
Postat av: rebecca

jättebra! mera mera

2011-12-13 @ 15:11:14
URL: http://stellastorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0