Nitton del 2 - Tivoli

Karusell efter karusell. Puss efter puss. Jag kunde inte sluta le. Justin gjorde mig så sjuk glad. "Kan vi inte åka den?" frågade Justin och pekade på en slags släng gunga. Jag nickade. Justin tog min hand och halvsprang dit. Vi hoppade på en två sitsig stol, eller vad man kallar det och karusellen började. Justin höll fortfarande mig hand. Han kollade på mig, jag log och kollade på honom med. Hjärtat bultade hårdare och lycka spred sig inut i mig. Allt kändes så rätt med Justin. Precis allt!
Vi gick av gungorna. "Följ med mig!" sa Justin. Inte för att jag kunde göra något annat, han höll min hand liksom kramade om den. Hans hand passade min perfekt.
Jag skrattade åt mig själv. Jag har blivit så patetisk! Bara för jag är sjukt förälskad i ingen annan än Justin Drew Bieber. Visst är det läskigt att jag kan hans mellan namn?
Justin hade stannat, han kollade upp. Jag följde hans blick och drog efter andan. Vi stod under ett träd. I trädet fanns det fullt av stora röda hjärtan. Det var riktigt fint!
"Wow!" sa jag och kollade på Justin igen. Han nickade och tog sina händer runt mig medans han kollade in i mina ögon. "Det är fint, men inget som kan mäta sig med dig!" sa han och pussade mig snabbt på kinden. Pirret i magen blev ännu större än vad det ens var möjligt.
"Autumn, det är något som jag vill fråga dig!" började Justin och kollade generat ner på sina fötter. Jag släppte ena handen som jag hade runt hans axlar och tog med ett finger under hans haka. "Vad?" frågade jag skakigt. Om det är det jag tror det är så drömmer jag!
Jag kände hur nervös jag var. Men jag visste inte riktigt varför jag var nervös. Jag är kär i Autumn. Det går inte att förneka, så varför är det då så svårt att säga de fem orden? Varför?
Autumn kollade in i mina ögon, hon såg frågandes ut samtidigt som hon såg lycklig och drömande ut.
"Bara gör det Justin!" viskade jag för mig själv innan jag tog ett andetdag och sa: "Autumn, jag är kär i dig. Riktigt kär, så jag undrar vill du bli min flickvän?" Jag höll andan och kollade efter hennes reaktion. Först stenlade hon till, men sedan log hon med hela ansiktet och pressade sina läppar mot mina.
Tankarna for omkring, jag kunde inte tro att Justin var min! Min och ingen annans. Det kändes helt overkligt! När hans läppar formades efter mina kunde jag tro på det ltie mer. Men ändå var jag inte helt säker på att jag inte sov, eller så är jagkanske medvetslös i något sjukhus? Jag kanske är sövd just nu. Och allt detta bara är en dröm?

förlåt för en dålig och kort del. Jag har ingen fantasi idag, är bara sjukt trött typ!
vad fick ni i julklapp? något med Justin kanske? Själv fick jag bara någon s´tidning med han i, annars fick jag 1d saker.. höhöh.. jag känner att jag har rätt mycket Bieber saker, inte för att jag klagar i love my room!

Postat av: ellen

Jätte bra mera :D

2011-12-25 @ 16:17:42
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

BIEBMAZING <3

2011-12-25 @ 18:39:04
Postat av: Thi

BÄST I TEST AV ALLA NOVELLBLOGGAR!



2011-12-26 @ 00:04:59
Postat av: Johanna

mer :)

2011-12-26 @ 00:12:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Isabella

fan av justin bieber? :)



jag skriver en novell som handlar om Justin och han en dag väljer att "avsäga" sig sin tid i rampljuset pågrund av personliga stjäl...



Vad som händer?? ta en titt.. www.alwayskidrauhl.blogg.se

2011-12-26 @ 13:36:47
URL: http://alwayskidrauhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0