Sex - Hello, Im Dolly and Im your roomie!

"Det är nog bäst att vi går ner nu! Innan Scooter kommer upp hit!" sa Justin och tog ifrån basketbollen från mig. Kan ni förstå att han hade en basketkorg i sitt rum! En basketkorg! "Är de andra där nere eller?" frågade jag. Han nickade och gick ut till hallen. Hans rum hade tre olika rum, ett stort vardagsrum med en slags sängavdelning, en hall och ett badrum.

När vi kom ner till lobbyn fanns det folk överallt. "Där är alla!" Jusin pekade till vänster där det stod en grupp med människor. Kanske 10-20 stycken? En man med brunt hår samt brunt skägg ropade på hejade på oss när vi kom fram till de. Genast kom en tjej fram till mig och sträckte fram handen, "hej, jag heter Dolly och jag är din rumskamrat!" han sträckte fram handen och flashade med ett stort leende. Jag tog tag i hennes hand, "hej, Autmun!" jag log lite och släppte hennes hand för att dra handen genom mitt hår.

"Okej, då går vi!" Scooter började gå mot hotellets resturang. De hade öppnat den lite senare bara för vår skull. De hade satt upp bord i mitten av själva lokalen så alla fick plats på ett och samma bord.



Jag ställde mig upp, alla tystnade och kollade på mig. Jag log lite innan jag började prata.
"Först och främst vill jag säga hej till alla! Jag är hundra procent säker på att detta kommer bli en riktigt rolig resa vi har framför oss! Jag hoppas också att ni alla är redo för att stå i rampljuset och ha kul ett tag?" några visslade och andra skrattade. "Sen vill jag också säga tack till att ni är här! Utan er hade denna filmen inte kunnat existera så tack för att ni vill hjälpa mig med detta! Det betyder oerhört mycket för mig!" jag log och satte mig ner igen. Auutumn mötte min blick och log mot mig, jag log tillbaka innan jag riktade hela min uppmärksamhet till maten på min tallrik - jag är vrålhungrid!

"...ha nu en bra sömn! Ni behöver alla få eran skönhetssömn till första dagen bland kulisserna! Så gå och lägg er nu så träffas vi här imorgon klockan halv 12! Uppfattat?" alla nickade eller 'mmh':ade. Scooter nickade nöjt och begav sig till hans rum. Samma sak med alla de andra.
Jag tog tag i Autumns arm, hon kollade bak på mig. "Godnatt beauti!" sa jag och blinkade mot henne innan jag gjorde som alla andra - gick till mitt rum för att sova.



"Vad var det där?" frågade Dolly mig och armbågade mig lätt i sidan. Jag rykte på axlarna, "vi hängde hela dagen." sa jag och öppnade dörren till vårt hotellrum. Jag hörde hur Sophie drog efter andan, jag kollade upp från det röda golvet.
Som i Justins rum var detta också enormt! Men, inget basketnät här nej. "Herregud! Autumn! Kan du tro det?! Det är helt sjukt fint här!" Dolly sprang omkring och tog i allt som finns här. Jag skrattade åt henne, "Dolly! Det är bara ett rum! Kan du då tänka dig hur filmen kommer bli som?" frågade jag och satte mig i den enorma sängen, som förvånanssvärt nog var röd! Hon nickade och satte sig i sängen brevid, "detta är ju rena paradiset!"



TYCKS?!?!??!
JAG VILL VETA TJEJER!! :D
(Denna delen är skriven den 20 November!!)
klarar ni.. 10 kommentarer? ;)


Postat av: Mimmi<3

APBRA!!

haha tänk om det finns någon kille oxxå ;)

Tänkte på det där med: JAG VILL VETA TJEJER! :D

2011-12-02 @ 13:26:53
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Skiiiiiiiiiiit bra! :DD

2011-12-02 @ 14:31:34
Postat av: Melina

Skitgrymt :)

2011-12-02 @ 14:55:16
Postat av: Klara

Skit bra :) Helt awsome ;)<33

2011-12-02 @ 15:21:14
Postat av: Ebba

GR8!

2011-12-02 @ 17:56:17
URL: http://ebost.blogg.se/
Postat av: Thi

Grymt bra skrivit! :D

2011-12-02 @ 22:35:43
Postat av: ellen

Skiiit braaa!

2011-12-04 @ 18:35:01
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

JÄTTEBRA

2011-12-04 @ 18:39:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0