Sjutton - You're wierd, but i like you!

Detta har hänt;
just på golvet för att Justin tog upp hela soffan. Suck. "Jag ska bara byta om!" sa jag och kollade ner på mina kläder. Jag hade ett par mysbyxor och en vit tajt t-shirt. "Varför?" frågade Justin mig med höjda ögonbryn. "Du är ju vacker precis som du är!" fortsatte han. Jag log generat mot honom, "tack!"



"Jag är proppmätt!" sa jag och tog mig själv för magen. Justni flinade mot mig och proppade i sig ännu ett revben. Han gillade nog verkligen dem. "Hur kan du vara så smal men ändå äta som en gris?!" frågade jag äcklat. Justin rykte på axlarna och torkade sig runt munnen. "Ska vi gå?" frågade han och reste sig upp. Jag nickade och ställde mig brevid Justin.
Vi tog hissen upp till min våning, "jag vill visa dig något! Kom till mitt rum om.." han kollade på sin mobil. "Två timmar?" jag nickade.
Hissdörren stängdes och jag såg inte Justin mer. Med ett stort leende på läpparna klampade jag in i rummet och stängde dörren med en smäll. Jag kollade också på klockan så att jag inte skulle komma försent till Justin. Klockan var sju, så klockan nio skulle jag vara där uppe. Undrar vad han vill? Spänningen kröp inom mig.
För att fördriva tiden lite hoppade jag in i duschen, etfer ca en halvtimme hoppade jag ut igen och klädde på mig. Ett par mörka jeans och en hoodie med texten "Hug me!" som jag hade fått av min mamma i julas.
"Vart ska vi Justin?" frågade jag när Justin drog upp mig för den trejde trappan. "Upp!" svarade han enkelt. Jag flinade och skakade på mitt huvud. Justin stannade och släppte taget om min högra hand. Jag kollade på hur han öppnade en låst dörr och gick ut. Jag földe tvekandes med honom.
Min blick mötte den skimmrande solnedgången. Jag drog efter ett andetag när jag kollade mot Justin. Kuddar och filtar låg överallt, bland ljus och en gitarr. "Vad, hur, när?" frågade jag och jag klapprande fram till honom. Han log - förmodligen åt mitt ansiktsuttryck. "Innan idag, eller ja nu när du inte var med mig eftersom du har variot med mig hela dagen!" han blinkade mot mig och sa åt mig att sätta mig brevid honom. Jag gjorde som han sa. "Det är verkligen fint här!" sa jag och fortsatte med att kolla mig omkring. Inga ord kan riktigt beskirva det. Men kunde se hela L.A, solnedgången och havet som låg en liten bit bort. Ljusen och Justin, de var också helt fantastiska! Inte för att man kan gemföra Justin med ett ljus, haha! Jag skrattade åt min tanke. Justin kollade konstigt på mig. "vad är det roliga? Berätta för mig?" frågade han med en putande underläpp. Jag skrattade till. "Nej, jag gemförde bara dig med ett ljus, haha!" skrattade jag generat. Han skrattade han med. "Du är konstig, men jag gillar det!" hans ögon gnistrade till och det var som en stöt for igenom kroppen. då kom jag på vem det var som han hade pratat om innan. Så jag tog tillfället i akt att fråga. Han kollade generat ner på mig. "Dig!" sa han i knappt hörbar röst. Jag svalde och kände ännu en stöt, eller nej ännu fler stötar fora igenom min kropp. Justin satte sig upp i mer en sittande ställning och tog tag i sin gitarr. "Får jag spela en sak för dig?" frågade han. Jag nickade glatt. Justin drog några gånger på strängarna innan han började sjunga.

"Shut the door Turn the light off If I wanna be with you I wanna feel your love
I wanna lay beside you I cannot hide this Even though I try
Heartbeats harder Time escapes me Trembling hands touch skin
It makes this harder And the tears stream down my face
If we could only have this life for one more day If we could only turn back time
You know I'll be your life, your voice, your reason to be
My love, my heart is breathing for this Moment, in time
I'll find the words to say Before you leave me today

Close the door Throw the key Don't wanna be reminded
Don't wanna be seen Don't wanna be without you
My judgement's clouded Lights in night sky
Hands are silent Voice's numb Try to scream out, my lungs
It makes this harder And the tears stream down my face.
If we could only have this life for one more day If we could only turn back time

You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this
Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today

Thought you left in my mind Going back to the time Playing games in the street
Kicking balls at my feet There's a numb in my toes Standing close to the edge
There's a pile of my clothes At the end of your bed As I feel myself fall Make a joke of it all

You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this
Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today
You know I'll be your life, your voice, your reason to be My love, my heart is breathing for this
Moment, in time I'll find the words to say Before you leave me today."
Jag kollade in i hans ögon hela tiden medans han sjöng. Hans ögon lyste och hans röst gjorde så jag fick rysningar. Han sjöng som om han verkligen menade det! När han sjöng den sista refrengen trodde jag att mitt hjärta skulle hoppa ur mig. Han sa de sista orden och kollade rakt in i mina ögon. Som om han kollade rakt in i mig. Inte bara utsidan, utan långt in i min själ.
Han la försiktit ner gitarren utan att släppa ögonkontakten med mig. Jag kände hur mitt hjärta började bulta ännu mer - hur kan det ens vara möjligt att hjärtat kan banka så fort?!
Han tog tag i min ena hand och höll den hårt. Jag kände hur vi båda närmade oss varandra. Medvetet eller inte, så var det precis så som jag ville att det skulle bli.
Jag kan inte undgå det längre. De gånger då Justin och jag har rört varandra i filmen tillexempel, de gånger då jag helt enkelt har varit med Justin och tänkt helt fel saker om honom. Saker som om han var min. Som om vad vi skulle kunna ha gjort då.
Justins läppar var bara några centimeter från mina nu. Jag kollade in i Justins ögon som kollade ner på mina läppar. Och då visste jag att han ville kyssa mig lika mycket som jag ville kyssa honom. Så jag stängde ögonen och la den handen som Justin inte höll i bakom hans nacke och lutade mig fram så hans läppar nuddade vid mina.
Det var som raketer inut i mig. Jag pressde mig närmare Justin som smekte min kind.

Denna datorn är helt dampig!
kan inte göra några sådanna vita hopp mellan olika delar, ja ni fattar? Blir GALEN!
Men i alla fall, vad tyckte ni om denna delen?! Själv älskade jag låten som jag tog med, haha! Den heter Moments och One Direction sjunger. Och ja, som ni har märkt så är jag ett rätt stor 1D fan och tar med deras låtar i min novll, höhö. Men en novell ska vill innehålla något som den som skriver har nära hjärtat? Då har jag ju båda Justin och 1D! (y)
Hahah, nä men nu ska jag sluta babbla och skriva på nästa del, ni ska bara veta vilken skirvlust jag har just nu! Mina fingrar går i 180!!!
btw, det var någon som ville att jag skulle ta med en bit ur förra delen, som ni såg gjorde jag det i denna! Tycker ni jag ska fortsätta med det eller skit i det?
Och sedan frågade ngåon om jag kunde lägga upp sakerna som jag hade käpt i USA här. Då undrar ag om det är fler än hon som är intresserad, annars skiter jag i det! ;)

Klarar ni 13 kommentarer?




Postat av: Ida

Så sjukt braa!! Man vill bara läsa meeeeeeeeeeeer!! :D

2011-12-20 @ 20:13:03
Postat av: rebecca

gaah, galet bra!

2011-12-20 @ 20:13:49
URL: http://becove.blogg.se/
Postat av: Amanda

OMG! värsta långa chaptret och jag älskar't!!

2011-12-20 @ 20:17:43
Postat av: ellen

OMG VA BRA!! MERA!

2011-12-20 @ 20:18:19
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT MER!

Vill gärna se sakerna från USA :D

2011-12-20 @ 20:47:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

First of all, grym del!! Underbart!!

2. Ja, de i början gör det lite lättare att komma ihåg vart man sluta ;)

3. jaaa visa de från the us :D <3

2011-12-20 @ 22:00:02
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: M

Asbra! :) ha kvar det med förra kapitlet och jag vill också se vad du köpt i USA :)

2011-12-20 @ 22:39:10
Postat av: Klara

As bra! Ha med det förra kapitlet och visa gärna vad du köpt i USA :)

2011-12-21 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0