Tjugoett - Erica & Tina

var på tivolit och... och..." jag avbröt mig själv. Jag skulle aldrig ta upp det, det är bara barnsligt! Tänkte jag för mig själv. "Vad?" frågade han och låt lite orolig. "Jag drömde att du frågade mig och jag vill bli din flickvän." sa jag tyst och kollade ner på marken. Förvånandsvärt nog började Justin gapskratta. Jag kollade upp på honom. "Vad?" frågade jag med rynkade ögonbryn. "Det var ingen dröm! Jag frågade dig, och du svarade ja!" hela han bara lyste av glädje. jag kände hur mina kinder hettade till.

Hand i hand gick jag och Justin till inspelningsplatsen dagen efter alla mina pinsamheter. Justin hade inte slutat påminna mig och att jag trodde allt var en dröm. Jag hatade mig själv smått över att jag hade tagit upp det, men Justin fick sig ett glatt skratt i alla fall.
Eftersom det var en varm dag så hade jag och Justin besämmt oss att gå till inspelningen som nu börjar igen. Så, nu var vi här på gatorna i L.A. Justin hade sagt till mig att om vi går hand i hand - som vi fortfarande gör - kommer det komma ut bilder på oss såhär. Jag hade sagt att han fick bestämma om han ville att bliderna kommer ut eller inte. för min del kvittar det, bara jag och Justin vet sanningen och att jag inte bryr mig om vad alla andra tycker så är det lugnt.
Helt plöstligt hörde jag ett litet skriv längre fram. Jag kollade lite nogrannare och såg två tjejer stå och hålla sig för munnen och peka på oss. Jag kollade lite på Justin som log stort mot dem. Vi gick fram till dem, de skrattade åt varandra och tårkade bort några tårar som visst hade fallit ner för deras kinder.
"Hej tjejer!" sa Justin glatt. "Hej Justin!" svarade de i kör och log som galningar. "Vad heter ni?" frågade Justin dem. Ena tjejen kollade på den andra, hon log och svarade. "jag heter Erica, och det är Tina!" Justin nickade. Innan Justin hann säga något sa tjejen som hette Tina; "Kolla!" och vände sig om. Hennes och ericas tröjor var vita dör framme och där bak stod det "Bieber fever" och en bild på Justin när han räckte tungan och såg allmänt knäpp ut. Justin skrattade. "Hur får de alla bilder på mig?!" frågade han och log.
"Vi måste dra, hoppas jag träffar er igen tjejer!" sa Justin efter att tag. Han kramade om dem innan han tog min hand igen och vi började gå. Jag hörde hur de skrek ännu en gång där bakom oss.
"Du gillar verkligen dina fans va?" frågade jag och kollade på Justin com nickade. "De betyder mycket för mig. Utan dem skulle jag inte vara här som jag är idag. Mina små beliebers!" han skrattade och log mot mig.
Efter kanske en kvart var vi framme vid skolan. "Vi ses snart i guess!" sa Justin när vi kom innanför dörrarna och stylister och andra folk kom strömmandes emot oss. Jag nickade och Justin pussade mig på kinden innan vi gick åt vars ett håll.
Idag skulle vi spela in en massa scener fick jag reda på, hela fyra stycken. Det kanske inte låter mycket, men det är det. Men får oftast göra om vissa saker också vilket gör att tiden går långsammare, och att det tar längre tid till nästa scen kommer. Men den första scenen vi skulle spela in var en basketmatch. Den första som jag skulle spela här i filmen, vi hade fått möte ett annat skollag. Det var faktiskt rätt coolt att stå här med andras basketkläder - de var ju tvättade så varför inte?! - och känna hur alla vibrerade av adrenalin.
"Ska vi möta en TJEJ?" sa lagkaptenen i de andra laget. Jag flinade mot honom och blinkade. "Detta kommer bli enkelt!" sa han och de gjorde själv uppkastet. Jag fick bollen nästa direkt och dribblade förbi alla. Jag snurrade ett varv i luften innan jag nådde korgen och pressade ner bollen i nätet. Publiken jublade och dommaren blåste. Han som sa att det skulle bli enkelt glodde surt på mig och muttrade något. Spelet fortsatte.
"Bra spelat killar! Bryt! Vi tar en paus!" sa Peter och klappade med händerna. Jag log anfått mot Justin som kom emot mig. "Du är grym på basket, visste du det?" frågade han mig. Jag flinade. "Kanske.." sa jag och skrattade.

Haha, ja Erica och Tina ni fick visst vara med i denna delen! ;)
KOMMENTERA MYCKET NU! JAG VILL SE HUR MÅNGA KOMMENTARER NI KLARAR AV ATT GÖRA!

Postat av: ellen

BRA,MERA!

2011-12-28 @ 19:54:44
URL: http://taylorswiftnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄTTE BRA LINNEA!! <3

Asså gud! Du är en ängel från himlen

GUUDH

2011-12-28 @ 20:17:00
Postat av: Johanna

GRYMT BRAAAAA!!!

2011-12-28 @ 21:00:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv bara mer och mer!

2011-12-28 @ 21:49:31
Postat av: Tina Bieber

Asså Naaaaw, fyfan vad du är söt, JAG ÄLSKAR DEN! Jag ska verkligen aldrig sluta läsa dina noveller förens du slutar skriva, och tjejen till höger ser verkligen ut som jag GAAAH ÄLSKAR DIG ;*<3



BIEBER FEVER OCH MYBIEBERSTORY FEVER!

2011-12-28 @ 22:52:11
URL: http://llovetish.devote.se/
Postat av: M

Skitbra! :)

2011-12-28 @ 23:13:17
Postat av: Jossaan

Skitbra :)



Har börjat på en novell om Justin i veckan , skulle va jätte snällt om du ville läsa den och kommentera vad du tycker hittills:)

Kram

2011-12-29 @ 05:38:40
URL: http://belieberbook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Du är nominerad till min blog Awards på min blogg! :) Du kan samla röster igenom att skriva ett inlägg på bloggen och du får jätte gärna rösta fast inte på din egen :) Jag håller tummarna för dig och jag hoppas du gillar det! Här har du länken: http://taylorfever.nu/2011/december/taylor-fevers-blog-awards.html#comment



Ha nu en jätte bra avslut på 2011 och jag får hoppas du får ett toppen år 2012



Kramar TaylorFever.nu

2011-12-29 @ 12:30:10
Postat av: Erica

HIHIHIHHHII <3

Tack för att jag fick vara med :)

Du e ju bara bäst .. asså inte bäst för det e ju Justin men näst bäst ;) <33333



Du skriver sååååååå bra <3333333333333333333333333333333333333333333

2011-12-30 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0