Tolv - Im sexy and I know it

"Stanna här, jag ska bara duscha!" sa Justin och blinkade mot mig. Jag nickade och satte basketbollen ännu en gång i nätet. Justin hade bjudit upp mig till hans rum, eller bjudit och bjudit. Han hade frågat om jag ville följa med honom upp till hans rum och 'snacka' som han sa. Han gick mot hans garderob och drog ut lite kläder medans jag fortfarande hade min uppmärksamhet mot basketen.

Efter några minuter satte jag mig utmattat i den enorma soffan. Detta var så grymt kul! Jag log för mig själv. "Vad ler du får?" frågade Justin mig. Jag kollade på honom, hans hår stod åt alla håll, fortfarande blött, han hade ett svat linne med texten "Im sexy and I know it" leopard text på. Jag kollade skeptiskt på tröjan, "lite ego där kanske?" frågade jag retsamt. Han skakade på huvudet, "nej. Lite kul!" han blinkade ännu en gång mot mig. Jag skakade på huvudet och satte mig upp från min liggande possition.



Justin mobil plingade till och Justin kollade på skärmen, han suckade. "Scooter dödar mig innifrån!" sa han med ännu en suck. "Varför?" frågade jag med höjda ögonbryn. "Han håller på med den dära kyssen fortfarande, helt 'orolig' över vad som kommer hända!" jag flinade. "Jag som trode det var något alvarligt!" sa jag och kollade på Justin han log smått. "Du kommer inte undan så länge till Autumn!" han flinade. Jag skrattade, "kommer undan? Det är nog mer du som göra det! Jag har inga problem med det! Jag menar, det är en kyss! Inte världskriget!" jag log lite och kollade ner på bordet. "Oooh, så varför blir du generad då?" frågade han mig. Jag kollade rakt in i hans ögon, "ska jag bevisa att det inte är en big deal?" frågade jag chokerad över min plötsliga modighet. Han nickade förväntat. Utan att tveka böjde jag mig fram med stängde ögon. Jag hörde att Justin drog lite med andan innan hans läppar pressades mot mina. Under de få sekunderna de var pressade mot varandra kände jag mig mest... chokad över det som jag gör. Jag hade aldrig gjort så om det var någon av mina basket killar hemma. Men ändå kunde jag inte låta bli att känna hur bra det känndes!
Jag drog mig ifrån Justin efter ytterligare några sekunder. Jag kollade in i hans ögon, "kolla! Inte så svårt!" sa jag och försökte kontrollera min puls som onskat hade ökat lite. Justin instämmde. fast lite frånvarande. "Nu kan du lugna ner Scooter, för vi har redan haft vår första kyss nu ju!" sa jag.


Ooooooh, de kysstes! vad tror ni Justin tyckte om det? Och varför ökade Autumns puls?
KOMMENTERA OM NI VILL HA MER! ;)


Postat av: julia :D

awesome!!!!

2011-12-10 @ 14:12:05
Postat av: mimmi

meeer!!! haru kommit hem från new york?? :D

2011-12-10 @ 14:35:23
Postat av: M

Grymt bra :D

2011-12-10 @ 15:24:51
Postat av: Marielle

Grymt!! :)

2011-12-10 @ 15:49:45
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: ellen

mera!

2011-12-10 @ 15:59:27
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-12-10 @ 16:32:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: IJW

Hejsan!

Kolla gärna in på min nya novellblogg och skriv vem du tycker ska vara huvudpersonerna!

Kram! :)

2011-12-10 @ 19:27:40
URL: http://ijustwrite.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-12-10 @ 19:35:13
Postat av: Thi

grymt bra skrivet!

Alvarilg är du bäst på att skriva.

2011-12-10 @ 22:02:43
Postat av: HN

DEN VAR JÄTTE BRA MEEER



jag har börjat att skriva novell om justin och jag skulle gärna villa att ni besökte och kommenterar vad ni tycker :) <3

2011-12-10 @ 22:07:48
URL: http://trueloveneverends.blogg.se/
Postat av: Carmen

Jättebra!

Fortsätt skriva bara!!!!!!!!!! :D <3

2011-12-11 @ 12:28:48
Postat av: Johanna

Jjjjjjjäääääääääääättttttttttteeeeeee bra!! <3 Du ÄGER!! <3

2011-12-12 @ 08:57:46
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0