Chapter 25 - J is for justin-credible, U is for unbelievable!

henne vill jag att vi två fortfarande ska vara vänner liksom"
Jag nickade, jag kunde fortfarande inte smälta det att han gillade mig!
"Erm.. hehe, hoppas att du typ förstår att jag måste vänta att säga detta till någon."
Jag nickade.
"Ey, Mell!" jag vände mig om och såg Chaz stå där med...
Mitt block, det blocket där jag hade skrivit låten till Justin.
"Var hittade du den?" frågade jag.
"På ditt rum, jag snokade inte! Jag skulle bara hämta din gitarr. Vi tänkte att Justin kunde spela något och så hittade jag denna brevid så..."
Jag nickade, "Det är ett block jag har skrivit låtar i. Inget spciellt."
Han kollade på mig med en blick som betydde "Jag vet vad det står i den, mohaha!"
Senare den dagen satt vi alla 4 i vardagsrummet, Justin satt med gitarren i knäet. Han skulle spela.
"Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair, falls perfectly without her trying 
She's so beautiful, and I tell her every day
Yeah, I know, I know, when I compliment her she won't believe me
And it's so, it's so, sad to think that she don't see what I see
But every time she asks me do I look ok, I say
When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are
Her lips, her lips, I could kiss them all day if she let me
Her laugh, her laugh, she hates but I think it's so sexy
She's so beautiful, and I tell her every day
Oh, you know, you know, you know, I'd never ask you to change
If perfect's what you're searching for then just stay the same
So, don't even bother asking if you look ok
You know I'll say
..."
När han var klar satt jag där med gåshud, han var riktig bra på att sjunga! Eller det visste ju alla redan men det var en helt annan upplevelse att höra en så nära och live.
"Mell, nu ska du spela denna låten" sa Chaz, han tog gitarren från Justin och gav den till mig.
"Men!" började jag men Chaz avbröt mig; 
"Inga men nu, spela detta!" han gav mig mitt block med sidan uppslagen på Justin's låt.
"Du har kollat!" sa jag och tog blocket snabbt så Justin inte skulle se vad det stog.
"Okej, jag erkänner jag har läst den! Men den är riktigt bra!" han kollade lugnt på mig "Och så skrev jag klart den"
Jag öppnade blocket, ja det hade han. Detta var slutet; 
"And no, no you don't see us, But no, that don't mean we give up,
Coz you are some kind of miracle. And yes, yes we do get jealous,
When you're on the front page press,  With some kind of famous beautiful girl.
Coz we would love to meet you, JUSTIN BIEBER!
If you ever hear this song, give us a call. If you ever want to take the time, to tweet us at all.
It would mean the word to us, To say 'hello,' give you a hug.
And no, no you don't see us, But no, that don't mean we give up,
Coz you, boy you are wonderful. And yes, yes it would be the best,
If we were on the front page press, With you, hand in hand.
Coz we would love to meet you, JUSTIN BIEBER! X2"
Det var riktigt bra, han borde ju vara typ låt skrivare eller något!
"Sjung! Vi vill höra!" sa Ryan och knuffade mig lätt på armen.
"Men!" började jag protestera igen.

Ännu en kort, men som sagt jag vill verkligen spendera tid med min familj! Vi ska till flygplatsen inatt (när jag skriver dett är det den 20 alltså måndag, och vi åker klockan 03:00 här ifrån till kastrup -.-') så jag måste typ gå och lägga mig rätt tidigt också!
Men aja, vad tycks?
OCH igår (19/6) hade jag 411 sidvisningar, ni är BÄST!
Och det kommer kanske ut 3 eller fler delar, vi får helt enkelt se hur många jag hinner/orkar göra för det tar ju tid att skriva en del också.
kommentera?
(tidsintällt)
//linnea ;)

Postat av: Johanna

LINNEA!!!!!!!!!

OMFG!!!! Du är så himla fucking bäst!!

Saknar diig!! <3 Ses :) <3 :)

2011-06-27 @ 09:13:22
URL: http://jadf
Postat av: jennie

as grmt mer !!! <3

2011-06-27 @ 10:50:16
Postat av: Thi

Linnea du är bäst på att skriva!.



Snyggt skrivit du skriver så awesome bra!



Awesome ! Läntar och väntar på nästa!

2011-06-27 @ 20:28:43
Postat av: Carro

Vad skaj ga säga...hmm... du vet redan, den är jätte bra....vill ha mer1! När du kommer hem ska vi ses jätte mycket,,,ily <33

2011-06-28 @ 09:31:21
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meer :D

2011-06-28 @ 21:01:04
Postat av: elena

super duper bra

2011-06-29 @ 01:04:02
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Ebba

Meeeer,,,,,,!!!!'och mer och lite till och jag glömde nog säga nerreste!!!!?"

2011-06-30 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0