Chapter 14 - Happy b-day

"Mell, öppna!" hörde jag Selena kalla, jag gick till dörren och öppnade "vad?" frågade jag. "Ville bara veta var du var" sa hon och skrattade till, "hur var festen?" fortsatte hon. "Det var väl helt ok" svarade jag "men förresten GRATTIS!" hon kramade mig hårt, just det idag fyllde jag 19 år. "Grattis själv!" svarade jag och log stort "Jag har något till dig" sa hon och drog med mig till hennes rum.

(random bild från konserten, as dålig kvalité ;/ ) 

"Du hade verkligen int..." började jag. Hom himlade med ögonen och sa; "Det är bara något litet!"
Hon gav mig ett runt packet, jag öppnade och i paketet låg ett armband där det stog "Sel+Mell" på. "Aww, vad fin!" sa jag och kramade henne "Du kan lämna tillbaka den, men jag tycker den är fin" sa Selena. "Aldrig att jag lämnar tillbaka den!" hon log stort till mig innan hon sa; "Och, ikväll på Justin's konsert har vi fixat en till sak" och lämnade rummet. En sak till?! Jag som inte hade en ända sak till dom att ge.
Under resten av dagen satt jag mest inne på mitt rum, social jag vet! Jag var inne på blandannat Facebook och Twitter, många hade skrivit "Grattis" till mig vilket var rätt kul.
Jag hade på mig ett par jeansshorts och min lila Justin Bieber tröja - för att smälta in bland alla andra Beliebers - och armbandet jag fick av Selena. Håret hade jag uppsatt i en lång hästsvans, och maskara. Enkelt men snyggt.
"Kommer du Mell?" hörde jag Selena ropa. Jag slog igen laptopen, tog min mobil och gick ner.
"Du åker väl med mig till konserten?" frågade hon när jag kom ner, "Okej" svarade jag och tog på mina lila converse och skinjacka. Hon hade också jeansshorts, men en magtröja som var svart och ett vitt linne under, hon var så vacker!
När vi kom fram till arenan var där fullt med folk fast det var ca 2 timmar tills konserten började, "Vi ska gå här" sa Selena och gick förbi alla i den långa kön. Jag följde efter henne, jag hörde dom säga - eller viska - "OMB, det är Selena gomez!! Men vem är den andra tjejen? Hon är SJUKT lik Selena i alla fall..."
Vi gick igenom en dörr, till en annan dörr som ledde in till en lång korrior med en massa dörren på båda sidorna av väggen, på några av dom stog det tillexempel; "Private" eller "Stuff only." Vi kom fram till en rätt stor dörr och gick in där. "Heey!" hörde jag Ryan säga när han såg oss, "Hey" svarade båda. Vi satte oss i en av dom två enorma röda sofforna, Ryan satt och spelade på något Xbox spel, "Jag får möta?!" frågade jag, han kollade chockat upp på mig men nickade "Var berädd på att förlora" mumlade han. Jag flinade, han startade - det var något bil spel - och vi körde igång, jag ägde ut han! Han förlorade stort, "Det är något fel på mn kontroll" sa han.
"Känn dig ägd" hörde jag Justin säga i bakgrunden. Ryan vände sig om, "Tyst med dig" sa Ryan oh reste sig upp, jag reste mig också upp. "Hej" sa Justin och kramade mig "Hej!" "Och grattis!" fortsatte han. Jag log, han kom ihåg!

Såå, här får ni del 14 :D
Hoppas ni gillar den också!
Tack för kommentareran IGEN, jag är tjatig men dom betyder såå mke för mig!!
Kommentera?
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-09 @ 18:03:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha roligaste o sötaste delen hit in tills :) Du äger Linnéa ! <3 BÄST! MER SNÄLLA ;)

2011-06-09 @ 19:34:25
Postat av: Thi

Jätteroligt! :) MER MER MER

Linnéa du äger på att skriva. <3

2011-06-09 @ 20:21:52
Postat av: Anonym

MOOOOOOORE! :D:D:D:D

2011-06-09 @ 20:23:42
Postat av: jennie

så bra har inga ord !!! :) =)

2011-06-09 @ 20:50:54
Postat av: Anonym

snälla en till idag :DDDD

2011-06-09 @ 21:07:51
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuuuuuu

2011-06-10 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0