Chapter 20 - Hola din fjolla!

(haha, sorry! Rubriken kanske inte är så jätte allllvarlig... hehe!)
dom, speciellt killarna.
Nästa lektion skulle jag ha spanska, Sarah och Chanel hade Franska så jag fick gå själv på den. Spanskan var i rum 201, jag kom fem minuter innan lektionen började så det var nästan ingen där. Tur! Jag vill verkligen inte vara 'den nya tjejen' länge till!
Jag satte mig längst bak vid fönstret, klassrummet fylldes på rätt snabbt. Jag hade tur för ingen satte sig brevid mig.
"Tystnad tack!" sa en kvinna i 30 års åldern. Alla blev genast tysta och kollade på henne, "Idag ska ni dela upp er två  och två för att göra en dialog." hon kollade omkring i klassen, hennes blick fastnade på mig och hon sa; "Och du är?" alla blickar vändes mot mig.
"Melody" svarade jag.
"Jaha, det är du som är Melody. Hoppas du kommer trivas här!" hon log mot mig. Jag log tillbaka.
"Dela upp er nu!" sa hon. Alla reste sig - alla utom jag - en kille kom fram till mig och sa; "Ska vi va?" jag nickade och han satte sg brevid mig.
"Jag heter Christian, men kalla mig för Chris" han räckte fram handen.
"Melody" han log mot mig.
Efter spanskan hade jag NO sedan var dagen äntligen slut! Jag gick till mitt skåp - skåp 78, jag hade båda tur och otur om man kan säga så! Skåpet var nära utgången men långt ifrån alla lektioner - tog mig väska och gick ut.
"En dag klar" muttrade jag för mig själv medans jag gick till busstopet.
Justin's Range rover stog en liten bit bort, han ville nog inte bli upptäckt. Jag kollade till vänster sedan till höger innan jag gick över vägen, duktig ska man vara! Jag öppnade dörren, satte mig innan jag vände huvudet och kollade in i hans hasselbruna ögon.
"Hola din fjolla" sa jag och log.
"Haha, hej på digmed" svarade han skrattandes medans han svängde ut ffrån skolans område.
"Vart ska vi?" frågade jag.
"Säger jag inte, men kul kommer det bli i alla fall" han flinade.
Jag suckade men sa inte emot. Jag skulle ändå få reda på det snart. Jag tror vi hade åkt i 1 timme innan han stannade, jag kollade förväntansfullt mig omkring men jag såg inget annat än bilar.
"Är vi framme?" frågade jag osäkert.
"Nej, jag måste bara verkligen på dass!" han hoppade ur bilden och gick in i någon affär. Jag satte kvar och tog fram min mobil, klickade mig im på meddelandena.
"Vet du vart jag och Justin är påväg?"
Skrev jag och skickade till Selena. innom kort fick jag svar;
"Ja det vet jag :D Ses snart SWEEETE!"
'Ses snart'? Det betyder att Selena också kommer vara där. Men vart?
"Säg vad vi ska göra! :)" skickade jag till Selena.
"Glöm det! Men jag lovar det kommer bli kul, alla är här!"
Vaddå alla!? Jag ryckte till, Justin hade kommit tillbaka.
"Är du redo för att åka en bit till?" frågade han. Jag nickade och vi började köra igen.

Vad ska dom göra? Ge mig förslag vetja :D
Ska åka och shoppa nuuuu :D
Kommenteraaaaaa?
Klarar ni 10 igen?
//Linnea

Postat av: elena

super bra fortsätt. de kanske ska till tivoli eller något

2011-06-17 @ 14:54:04
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-17 @ 15:30:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Bieberplace!

2011-06-17 @ 15:30:27
URL: http://bieberplace.blogg.se/
Postat av: Bieberplace!

Kolla in min bieber novellblogg! www.bieberplace.blogg.se

2011-06-17 @ 15:30:29
URL: http://bieberplace.blogg.se/
Postat av: Thi

Awesome! Dom kanske ska spela pintboll eller bio?

2011-06-17 @ 16:22:26
Postat av: Anonym

Dom kan fara till en sjö med ett litet vattenfall, och så händer det nåt mellan justin och melody :)

2011-06-17 @ 16:47:57
Postat av: Anonym

SJUKT BRA:D

2011-06-17 @ 16:56:42
Postat av: Anonym

jättebra! mer

2011-06-17 @ 17:03:52
Postat av: Gabbi

jättebra, tyvärr har jag inga förslag ;(

2011-06-17 @ 17:44:16
Postat av: Anonym

mer! :D gör längre nästa gång

2011-06-17 @ 18:23:16
Postat av: Anonym

Du ÄGER FETT!! =) <3

Jag har ingen fantasi :P

Men i slutet så kan de väl hända nått allvarligt med melody eller selena

2011-06-17 @ 19:57:27
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0