Chapter 21 - Waterfall

"Säg vad vi ska göra! :)" skickade jag till Selena.
"Glöm det! Men jag lovar det kommer bli kul, alla är här!"
Vaddå alla!? Jag ryckte till, Justin hade kommit tillbaka.
"Är du redo för att åka en bit till?" frågade han. Jag nickade och vi började köra igen.
Han svängde ut till en grusväg, okej nu vill jag verkligen veta var vi ska! Vi åkte kanske i 20 minuter till innan Justin svängde ut i skogen.
"Kom igen! Säg vart vi ska" gnällde jag. Han bara skrattade åt mig och skakade på huvudet.
Han stannade bilen
"Är vi framme nu eller?" frågade jag.
"Yes" svarade han och hoppade ur bilen, jag gjorde detsamma. Han började gå upp för en stig, jag följde efter han. Tillslut kom vi fram till en öppning, när jag såg vad det var gapade jag.
"Wow" fick jag fram.
"Ja, visst är det fint här!" svarade Justin.
Jag nickade, ett vattenfall var framför oss, gröna växter och träd fanns överallt omkring oss. Till höger satt det lite folk på en bänk - eller 3 bänkar för det va rärtt många där - jag såg att Justin var på väg upp där så jag följde efter. Vi kom fram sa Justin;
"Detta är Melody" och pekade på mig. Allas blikar vändes mot mig, jag kände bara igen Selena och Ryan.
En kvinna reste sig upp, hon gick fram och kramade Justin.
"Hej mamma" hörde jag han säga.
Han pekade på alla och sa deras namn, här fanns alla hans dansare - typ 12 dansare - Ryan good, Scooter, hans sång coach, hans mamma då och Usher!! Det var rätt coolt att se han!
Vi satt och pratade ett tag innan Justin drog med mig till den lilla sjön som var där.
"Vart ska vi?" frågade jag.
"Det finns typ ett hål bakom vattenfallet, det är verkligen riktit fint där!"
jag nickade, vi gick upp för en kullesedan in i ett hål, hålet var kanske en meter hög och 50 cm bred. Justin kröp in först, sedan jag. När jag reste mig upp kunde jag ännu en gång inte tro min ögon, vattnet som forsade ner var verkligen fint! Det lät inte alls så mycket om jag trodde det skulle göra.
"Det är verkligen fint här" sa jag och satte mig ner på marken.
Ur Justins perspektiv
Jag satte mig brevid Melody på marken, jag älskade att sitta här. Jag och Ryan, Chaz hade kommit hit en gång förrut, det var då vi hittade detta stället. Sen dess hade jag bara varit här en gång, den gången med Selena. Det var här vi två hade kysst för första gången.
Selena är verkligen en helt underbar person, hon finns alltid här för mig!
"Varför föjde jag med hit?" bröt Melody tystnaden. Jag var tvungen att tänka ett tag innan jag svarade på den frågan.
"För... du är min kompis, och alla mina kompis skulle komma hit. Alla dom som betyder något för mig skulle komma" det sista sa jag mest för att Melody betydde verkligen mycket för mig. Det är kanske lite knäppt för ja jag har ju Selena, och jag hade bara känt Melody i se sådär 1-2 veckor men det kändes som att jag har känt henne i hela mitt liv. Hon var också väldigt söt, rolig och hur lätt som helst att umgås med. Hon var speciell!
Vi satt där och pratade ett tag, hon fick mig att skratta ett antal gånger.
Hon reste sig upp.
"Vart ska du?" frågade jag.
"Känna på vattnet" svarade hon och gick dom tre små stegen till vattnet. Jag reste mig också upp, jag drog med handen längst vattnet.
Melody vände sig om och kollade på mig, jag kollade tillbaka. Hennes ögon glittrade.
Hon närmade sig mig...

:o
ohnoo!
haha, 'ntligen! har skrivit om denna delen 4 gånger!
hatar min dator just nu i alla fall!
(tidsinställt inlägg)
klarar ni 10 kommentarer?
//linnea :D

Postat av: Petronella

KYSS KYSS KYSS!! Haha sitter och hoppar i stolen! Det måste bli något mellan Mell och Justin men inte att Selena blir sur då kanske Mell blir ledsen juee.

2011-06-19 @ 12:22:51
Postat av: jennie

DRAMA justin måste gilla mell och mell justin och justin måste göra slut med selena men selena får inte bli sur eller så är selena otrogen mot jusin mer kan inte vänta mer en till del !!!!

2011-06-19 @ 13:24:37
Postat av: Gabbi

oooo hoppas dem inte kysser för då blire trooouble men kanske att båda inser att dem har känslor o Justin tkr mell e speciell och tvärtom :)

2011-06-19 @ 14:07:25
Postat av: Anonym

Gaaah jag dör!

Kan inte nått allvarligt hända med mell eller Sell? ;)

Väntar spänt på nästa del :) LOVE UR STORY!!?@

2011-06-19 @ 14:58:52
Postat av: Julia

Omg! hoppas dem kysser varandra hihihi,men stackars Selena :/

2011-06-19 @ 15:17:05
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-19 @ 18:31:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag är ny läsare och jag värkligen älskar denna berättlesen !!:D

2011-06-19 @ 19:20:29
Postat av: Anna

Måste ha meer !!:D, hoppas dom kysser varannra men att selena it blir arg eller att hon är otrogen lr ngt så får justin känslor för mell :D!! Längtar tills nästa del !!!:D

2011-06-19 @ 19:22:47
Postat av: elena

super bra sitter här och längtar så jag dör fortsätt

2011-06-19 @ 19:40:27
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra! :)

2011-06-19 @ 21:55:35
Postat av: Thi

Awesome! LÄNGTAR TILL NÄSTA KAPTIEL. Love this story really much!

2011-06-19 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0