SÄMSTA!! :(

Hej alla läsare!! Vi är så J*vla ledsna för så sämst uppdate!! Jag tror aldrig de har varit så här dåligt!! Men så här ligger de till, Jag (Denisé) Har haft lov denna vecka och jag har inte vart hemma! I måndags åkte jag upp till Romme med några kompisar, Och sen på tisdagen åkte jag och träffa min pappa som jag inte har träffat på mer än 4 månader, Och jag stannade hos han till idag! Så jag har lixom inte haft tillgång att skriva!! Men jag kan lova att jag ska skriva ikväll!! Jag hinner dock inte nu eftersom jag ska iväg på träning! Men kika in vid 00:00 så ska ni se att de har kommit upp något nytt ;)) Hoppas ni förlåter oss!! Jag är säker på att Linnea också är jätte ledsen!! Men ha de bäst så hörs vi mer ikväll :)

del 18 där nere

Puss på er!!  // Denisé


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0