The prince of pop del 17

(kan inte högerklicka idag :o så kan inte lägga upp lite från förre inlägget :/)


Filmen var jättebra, Justin satt brevid mig och höll mig i handen. Jag kunde inte låta bli att le.
-Kom, sa Justin till mig när filmen var slut. Han tog mig i handen och drog med mig ur ifrån biosalongen.
-Haha, vad vill du Bieber?, frågade jag när han hade dragit med mig till ett slags 'bås'. Han svarade inte utan kysste mig bara. Han avslutade kyssen och sa:
-Jag saknade dina läppar, och bet sig i läppen.
-Haha, Bieber, sa jag och pussade han lätt på munnen.
-Retas, sa han.
-Alltid, ska vi gå tillbaka innan dom andra misstänker något?
-Okej, sa han och tog min hand. Vi gick ut till dom andra som tittade på oss.
-Nelly, kom hit! Nu!, sa Emmy. Hon drog iväg mig en bit ifrån dom andra och sa:
-Är du tillsammans med JUSTIN BIEBER?
-Vet inte, tror det.
-Vaddå 'vet inte' ?
-Har typ inte frågat!
-Men gör det då!
-Jag ska ikväll, lovade jag.
-Bra, sa Emmy och drog mig tillbaka till dom andra.
Vi åkte tillbaka hem till mig, dom skulle sova över här.
-Ska vi ... sa jag innan Ryan avbröt mig.
-Spela Sanning eller Konka!
Vi bara skrattade.
-Neej, jag tycker vi ska göra klädpoker!, sa Emmy och flinade.
-Ja med!, sa jag.
-Skojar ni?, sa Ryan och tittade på oss med stora ögon.
-Nej varför skulle vi?, frågade Emmy.
-WOW, sa han och log sen och sa:
-Jag är med, och Justin med!
-Va? Dra inte in mig på dethära!
-Joo, kom igen Nelly ska ju va med!, sa Ryan lite lägre.
-Lägg av, sa Justin och puttade Ryan lite lätt. Men jag såg att han rodnade.
-Okej, Ryan du ska.. hångla med Emmy, sa jag.



ÄNTLIGEN, den blev inte så lång som jag ville, men pappa tvingar mig här ifrån nu :/
Bra/Dålig?
kommentera<3

Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-03-01 @ 20:28:15
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaaaaaaaaaaa! mer mer mer :D

2011-03-01 @ 21:31:47
Postat av: Anonym

Snällaaaaa meeer! Vill ha mera nu!! :)

2011-03-01 @ 21:35:29
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-01 @ 22:06:04
Postat av: Julia

Jättebra skrivet meeen, var inte dem på Justins uppträdande? inte på bio väll? Kolla förra kapitlet i slutet :)

2011-03-01 @ 22:20:30
Postat av: Anonym

haha bra, men lixom dom var väl inte på bio`?

Det var ju Justins concert dom var på väg till i förra kapitlet?;)

2011-03-02 @ 07:04:48
Postat av: Emilia

Hej Va bra blogg du har !! Titta gärna in min novell blogg !! och komenter gärna !! och den handlar såklart om Justin bieber



kramiZar Emilia :D

2011-03-02 @ 16:32:03
URL: http://justinbiebersagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0