The prince of pop del 19

När vi var klara gick vi till vardagsrummet för att titta på film, vi skulle se någon skräckfilm (kommer inte på nån gilm :o) som tjejerna hade valt ut. Ryan satt brevid Emmy i den ena soffan, jag och Nelly i den andra med ett täcke över oss. Det var riktigt mysigt.
Filmen var rätt läskig, Nelly höll mig i handen hela tiden. Jag kunde inte låta bli att le!
När filmen var slut sov Ryan och Emmy, Nelly var fortfarande vaken.


(Gammal bild, Men så jäffla söt!!)

Jag tittade på henne och frågade sedan om hon var trött,

-Nja lite men inte så trött så jag vill sova,
-Okej vad vill du göra?
-Jag vene! Jag är hungrig!!
-Haha okej, ska vi åka och käka?
-Ska vi bara läma dom här?
-Ja dom sover ju :p
-Hmm kej da :)

Vi satte på oss skorna och låste sedan dörren efter oss. När vi satte oss i bilen var Nelly snabbt på radion, Hon började genast sjunga med till låten More med Usher, jag kollade på henne ocg log bara, När vi  hade åkt en stund frågade jag plötsligt

-Du vart ska vi käka?
-Jag vene, vad är du sugen på?
-Hmm tror jag är sugen på en pizza
-Mmm pizza de var läge sen! De tycker jag vi tar

Jag körde till en pizziria som jag visste var öppen sent på kvällen, när vi kom fram hoppade vi ut ur bilen och gick sedan in, Vi stog och kolla på väggen där alla pizzor stog, jag bestämde mig sedan för en vanlig enkel med ost och skinka, Nelly tog någon med annanas på, När vi hade beställt satte vi oss vid ett bord nära fönstret, de var ganska mysigt faktisk, Medans vi väntade pratade vi lite om vad Ryan och Emmy skulle tro vart vi är om dom skulle vakna, När vi hade väntat ett tag så kom pizzorna, Vi började käka och de var verkligen gott!!

-Var de gott gumman?
-Ja! Tror inte någon pizza har varit såhär god!!!
-Haha va bra att du gilla de! 
-Vad tyckte du da?
-Jo de var väldigt gott faktiskt!!
-Hahaha va bra da!!

Ur Nelly's Perspektiv

När vi hade käkat tackde vi dom som jobbade där för dom jätte goda pizzorna, När va gjort de satte vi oss i bilen och åkte hem, När vi kom hem och in i huset var inte Ryan och Emmy kvar i vardagsrummet, så vi gick upp till övervåningen och kollade in i gäst rummet, och där låg dom, Ryan låg och höll om Emmy, Fy va söta dom va :), Eftersom dom fortfarande sov så bestämmde vi oss också för att gå och lägga oss...



Del 19, Bra/Dålig?? Kommentera!!

// Denisé

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-04 @ 06:51:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

Nice nice nice :D

2011-03-04 @ 09:11:04
URL: http://juliagarcia.devote.se/
Postat av: lydia

Den va bra, men nu måste det hända något mellan de i nästa kapitel och nästa kapitel ska va längre! :)

2011-03-04 @ 15:19:09
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0