The prince of pop del 20

När vi hade käkat tackde vi dom som jobbade där för dom jätte goda pizzorna, När va gjort de satte vi oss i bilen och åkte hem, När vi kom hem och in i huset var inte Ryan och Emmy kvar i vardagsrummet, så vi gick upp till övervåningen och kollade in i gäst rummet, och där låg dom, Ryan låg och höll om Emmy, Fy va söta dom va :), Eftersom dom fortfarande sov så bestämmde vi oss också för att gå och lägga oss...


(Älskar bilden!!)


Nästa morgon vaknade jag ganska tidigt, eller ahh klockan var lite över 10 men jag var den ända som var vaken, så jag bestämmde mig för att gå upp och fixa frukost till alla, Jag reste mig sakta upp ur sängenför att inte Justin skulle vakna, Jag gick in i badrummet och tvättade ansiktet, och sedan smög jag ut och ner till nedrevårningen, Jag gick ut till vardags rummet och satte på MTV för det brukar alltid vara musik där till typ 12 på dagen, Jag höjde lite men inte så dom där uppe skulle vakna, sedan gick jag ut i köket och kollade vad vi hade hemme, Jag dukade först fram 4 glas och 4 talrikar, sedan satte jag på vatten i en kastrull för att kunna kokka ägg, när vattnet började kokka så la jag ner äggen och efter de så stoppade jag ner lite rost bröd i rosten,
Medans jag väntade på det så tog jag fram mjölk, Juice, Påläg och ja sånt som man brukar ha till frukosten, när allt var klart så gick jag upp för att väcka dom andra, Jag började med Justin,

-Justin,Justin, JUUUSTIIIN!!!!
-Vaahh!!!
-Hahahah!!! Du skulle sätt din min! Du såg jätte rädd ut!
-Va tror du? Du står och skriker, klart man blir rädd då när man ligger här skönt och sover!
-Haha!! jaja, men kom nu jag har gjort frukost
-Mhh jag kommer
-Bra jag går och väcker Ryan och Emmy så länge :)
-Nej vänta jag vill se deras miner om dom blir rädda när du skriker på dom!
-Skynda dig da!
-Ja!

Han satte på sig byxorna, Tröjan satte han på sig på vägen, Men helst kunde han få vara utan den, Eftersom den är så himla snygg! När vi kom in i gästrummet var Emmy redan vaken, Justin tog sats från dörren och sprang sedan de snabbaste han kunde komma upp i den lilla biten, han hoppade på Ryan och började kikla honom, SLUTA!!! Hörde man Ryan HAHAHAHAH SLUTA SNÄLLA!!! Justin ställde sig upp på kanten och bara skratta åt honom, Eller ahh jag och Emmy skrattade också! HAHAH men kom nu! Jag har gjort frukost, sa jag och log, jvi gick ner och satte oss vid bordet och hugga in, När vi ätit klar gick Ryan och Emmy iväg,

-Jaha de verkar som att de är vi som får plocka undan, Sa justin och kom tät upp bakom mig
-Mhh men de gör inget de är lixom jag som bor här!

När jag stog och torkade diskbänken kände jag två händer runt min midja, jag kollade över axeln och där stog justin, jag vände mig om och kollade rakt in i hans bruna ögon,

-Jo du Nelly, De är så att jag... jag tycker om dig
-Gör du?
-Ja och de är inte bara som vän utan mer än så!
-Okej, Asso jag tycker om dig också, men jag vet inte om de skulle funka,
-Varför skulle de inte funka?
-För tänk när du ska resa iväg, hur ska vi göra då?
-Men asso vi kommer ju höras via telefonen och ibland kanske du till och med kan följa med!
-Jo ja, men jag vet inte
-Vi kan väl försöka? Sa Han och drog mig närmre hans kropp
-Okej da, Sa jag och kännde hur hans läppar nuddade mina,
 Dom var så mjuka och smakade mint! Jag tror helt ärligt att jag är kär i honom,

-Ojojoj! Hörde man Ryan säga när han kom in i köket
-Hehe ja så här ligger de till nu! Sa Justin
-Vi undrar om ni vill gå på dubbel date?? Sa Jag fort
-Jaaaa va kul!! Sa Emmy snabbt och kollade på Ryan!....



Del 20!! Kommentera,
Blir inge mer inlägg för min del idag pga att, min kompis fyller år idag så jag ska hem till henne, och lite sånt, så kommer nog hem ganska sent! Men är säker på att Linnea skriver en sen :)

// Denisé

Postat av: Johanna

MER MER :d

2011-03-04 @ 16:28:31
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Madde

fett bra

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2011-03-04 @ 18:20:16
Postat av: Madde

fett bra

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2011-03-04 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0