The prince of pop del 25

-Och vad gör ni?, hörde jag MAMMA säga!
Nelly drog sig snabbt undan och rodnade
-Mamma gå!, sa jag surt.
Hon gick ut och jag tittade på Nelly.
-Sorry för det där, sa jag.
-Lugnt, men liite pinsammt, har liksom aldrig träffat henne innan.
-Nej jag vet, sa jag.



Efter ett tag pinsam tystnad mellan oss, så var jag tvungen att fråga om hon ville gör någonting, så jag tog ett djupt andetag och frågade sedan,

-Ska vi göra något?
-Visst! Men först vill jag att du pressenterar mig för din mamma :)
-HAHA! Okej, Kom da

Jag tog hennes hand och gick sedan mot köket där mamma satt och höll på med sin dator,

-Mamma förlåt för att jag lät så sur men ahh du förstår!?
-Ja da gubben de är ingen fara
-Hehe va bra! Men de är någon jag vill presentera för dig
-Okej va kul!

jah tog Nellys hand ännu en gång och drog henne tät intill mig,
-Jo mamma de här är Nelly, min blivande fru.


Ur Nelly's Perspektiv


När Justin sa blivande fru, blev jag lite generad men de gick snabbt över när jag hade hälsat på pattie som hon hette, När vi hade presenterat mig så satt vi och pratade lite om hur vi träffades och att hon tyckte de var jätte kul för våran skull, När vi hade pratat ett tag sa Justin

-Kom nu gumman vi ska gå ut och gå lite
-Ska vi ut.. Nu??
-Ja de kommer bli mysigt
-Aha okej

Vi satte på oss skorna och jackorna, sedan sa vi hej då och stängde dörren efter oss,
-JUSTE!! Skrek Justin när vi hade gott ner några steg, Han sprang tillbaka till dörren, han öppnade den och sen hörde man bara,

-Nelly sover här inatt så du vet! Hej då
Jag kollade på honom och skrattade bara, När han kom tillbaka tog jag hans hand och vi började gå en bit, När vi hade gått ungefär 10 minuter så var vi vid stranden,,
 

-Ska vi inte ta och vända nu, sa jag lite tyst
-Jo snart,
-okej, jag tänkte bara klockan är ju ganska mycket!
-Jag vet, men kom, vi går fram och till baka på stranden bara, sen går vi hem :)


När vi hade gjort de så började vi gå hemåt, på vägen hem var Justin almänt hyper, och han tyckte att jag också skulle vara de så han kiklade mig, och när jag skulle göra tillbaka så sprang han bra iväg, men jag orkade inte jaga honom. Eftersom jag visste att han skulle komma tillbaka och göra om samma sak,
När han nu var tillbaka efter några varv runt träd,lyckstolpar och allt vad de nu var så började han kikla mig igen, och denna gång tänkte jag faktisk ta honom! Så när han precis skulle springa iväg tog jag tag i hans arm så de tog tvärstop, jag visste exakt vart kan var kilkigast, så jag kiklade honom och tillslut sjönk han ihop på gatan,
 jag satte mig ner bredvid honom och kiklade honom ännu mer, efter att tag höde man bara

-OKEJ SLUTA SNÄLLASNÄLLASNÄLLA!! DU VINNER!!!
Jag slutade och började gapskratta,
-Vadå!! De där var inte ens kul, Sa justin lite bittert
-Jo de var skit kul! SNÄLLASNÄLLA DU VINNER!! Utbrast jag mellan skratten
-Okej de var väl lite kul da! Men kom nu!

Vi reste oss upp och fortsatte gå hemåt, när vi var hemma var vi jätte trötta så vi bestämmde oss för att göra oss i ordning för sängen....



vad händer? De får ni reda på i nästa del ;)
Nästa del KANSKE komme ut senare ikväll, Kommentera!! :D
// Denisé

Postat av: Anonym

asbra

2011-03-07 @ 16:28:24
Postat av: Anonym

skitt bra :D

2011-03-07 @ 16:54:15
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-03-07 @ 17:09:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Linnea

Asbra!!!!!!!!

2011-03-07 @ 17:11:08
Postat av: Anonym

Jättebra:D och ja nästa del MÅSTE komma ut ikväll!:)

2011-03-07 @ 17:33:24
Postat av: jennie

meer det måste komma en del i kväll !!!!!

2011-03-07 @ 18:06:49
Postat av: jennie

meer det måste komma en del i kväll !!!!!

2011-03-07 @ 18:07:53
Postat av: Anonym

Super!

Snälla en(eller två) till ikväll!

Den här novellen måste bara vara den bästa någonsin!

2011-03-07 @ 19:01:01
Postat av: Anonym

Snällaaa en till ikväll SNÄLLA SNÄLLA :D jag älskar den här bloggen! Ni skriver sååå sjukt braaa! :)

2011-03-07 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0