The prince of pop del 29

ansvarig för dig, jag vill att du ska bli nåt bra när du växer upp, inte jobba i en mataffär/tidningsbud bara för min inte konsentrerade sig på skolan utan på killar istället, för det är precis så som jag har gjort och jag vill inte att du ska gå i samma öde som jag!
-Okej, sa jag. För ledsen för att prata, men jag förstod henne 100%.



När Mara gick ut så la jag mig till rätta igen, Tankarna snurrade runt i mitt huvud, men blev genast störd av min mobil som plingade till, jag suckade och tog den från sängbordet, "Nytt meddelande från Emmy"

-Heej Nelly! :D Vad gör du??!
-Heej! Nä inget typ du?
-okej inget ligger med datan i sängen, lust att logga in?
-hehe okej, Nej inte just nu.
-Okej, är de något som gar hänt?
-Nä inget som har hänt, Men du vet allt med pappa och de,
-Aha okej jag förstår dig Nelly! Du kan prata med mig om du vill!<3
-Tack för att du finns Emmy!! <3
-Nej tack för att du finns!
-Haha nej men nu ska jag göra mig i ordning är ganska trött! ses i morgon?
-Haha okej, Klart vi gör ;) Godnatt!
-Godnatt

När vi slutade smsa så gjorde jag mig i ordning för sängen, innan jag la mig tittade jag på mobilen, ett meddelande från Sofie. "Nelly, det var evigheters evighter sen :( Vi MÅSTE träffas typ nuu!! <3" Jag savarade "Sofiiie, ja det var det :( vi måste träffas... i skolan i morron vid mattesalen? <3" "Okej, ses dåå <3" Jag la ifrån mig mobilen och la mig i sängen, jag somnade nästan derekt med Justin i tankarna...
*pipipipipipipipipi* hörde jag det dumma larmet gå igång IGEN.
Jag gick upp pch tog på mig mörblåa jeans och en rosa hoodie med tryck i olika färger. Jag gjorde en hästsvans och sminkade mig lätt innan jag gick ner till Mara.

-Godmorgon Nelly, sa hon när hon såg mig komma.
-Morron, sa jag medans jag tog fram flingor och mjölk.
Jag satte mig ner och började äta. När jag var klar tog jag på mig mina nya vita converse som Mara hade köpt till mig, sen tog jag på mig en svart skinjacka och gick, idag skulle jag gå till skolan. När jag kom fram gick jag till matte salen och såg Sofie stå där och vänta.
-Sofie, kallade jag så hon skulle se att jag kom. Hon vände sig mot mig och log. Jag halv sprang till henne och kramade henne hårt.
-Jag har saknat dig såå, viskade hon medans vi kramades.
-Detsamma, sa jag och släppte taget om henne.
-Okej, jag vill veta precis ALLT, sa hon och log stort.
-O, vad?, sa jag och försökte låta tänkande.
-Dig och Justiiin såklart!
-Okej, sa jag och brättade allt. Hon lyssnade hela tiden utan att avbryta. När jag va klar sa hon bara:
-Aww, lycko diig!
-Haha, skrattade jag och log. Hon var en äkta vän!
Vi pratade lite till innan hon frågade:
-Ska du på Caitlins fest ikväll?
Juste! Den var ikväll :o Det hade jag heeelt glömmt bort..
-Japp, ska du?
-Mm, jag blev bara bjuden för du skulle dit, sa hon och lät lite stolt på nåt vis...


Vad händer på festen?
Kommentera <3
Stolt belieber, JB har över 8.000.000 följare på twitter ;) (kolla gärna in en fan jb blogg klicka nånstans på texten så kommer du dit)
//Linnea

Postat av: Anonym

awesomeee

2011-03-10 @ 19:57:36
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-10 @ 20:08:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-10 @ 20:08:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-10 @ 20:13:54
Postat av: Anonym

Mer du äger på att skriva ! :)

2011-03-10 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0