The prince of pop del 33

sakta upp från sängen och och sedan sakta mot henne, jag la mina armar runt hennes midja, hon stannade genast upp och vände sig om mot mig, jag log lite och började sedan dra henne mot sängen, Jag knuffade henne lätt så hon låg på ryggen, jag la mig försiktigt över henne..



OBS, liiite snuskit ;D
----
och smekde henne lätt över kinden, hon rös till. Hon vönde sig om så jag la under henne nu, hon kysste mig och jag smekte henne ner och upp för ryggen.  Jag tog av hennes tröja så han bara hade bh och tights på sig, hon va så jälva hot! Jag bet mig i läppen, nu jag la över henne igen. Hon drog av min tröja och tittade på min mage. Jag skrattade till innan jag kysste henne igen.

Ur Nellys perspektiv

Jag kände hur Justin försökte få av min BH men det gick inte så bra sa jag hjälpt han. Han tittade generat på mig och log. Jag log tillbax. Justin tog av sina byxor och jag mina. Han la sig över mig och jag kände hans sak mot mitt lår. Jag blev mer upphetsad och kysste Justin på halsen, han stönade till. Jag smekte han från magen ner till han kön, där smekte jag han lätt. Han slutade andas för en sekund, jag log och smekte lite till. Han stönade lite lätt och började smeka mina bröst. Jag kunde inte låta bli att stöna till.
Han tog av mina troser och hans kalsonger, innan han stopade in den frågade han mig:
-Är du redo?
-Mer än någonsin, sa jag. Min röst skakade lite.
Han stoppade in den, först gjorde det ont med sen blev det skönt. Han stönade högt, efter ett tag kännde jag hur alla mina muskler spänndes, vi slutade. Justin la sig brevid mig anfådd och svettig. 
-Älskar dig, sa jag.
-Älsakar dig med, sa han och log.  
Vi klädde på oss och gick ner. Mara hade kallat på oss, hon hade kommit hem utan att vi hade märkt det.
MAra satt i vardagsrummet och väntade på oss.
-Hej, sa Justin och log.
-Hej Justin, sa Mara och log tillbaka.
-Vad vill du?, frågade jag.
-Jo, jag har tänkt och... Nelly kom med här, sa hon och gick till köket. Jag gav Justin en blick "Vänta här" han nickade, jag följde med Mara.
-Jag har tänkt och bestämmt mig för att Justin får...¨



Biebergasssm ;D Ska bort nu såå hinner inte skriva mer men kommer en elr två delar till ;)
Som vanligt 7 kommentarer ;D
//Linnea

Postat av: sanna

Biebergasssm :ooo HAHAH :D

more ;D

2011-03-12 @ 12:45:29
Postat av: Anonym

super bra <3 men vil höra mmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr

2011-03-12 @ 12:45:36
Postat av: Anonym

Jättebra:D

2011-03-12 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0