The prince of pop del 35

Efter ungefär 20 min kom Justin in igen, jag gick ut mot honom, han såg lite ledsen ut, han tog min hand och drog ut mig till köket, han kollade rakt in i mina ögon och sa,

-Mamma svarade....


-.. hon svarade.. emr.. tyvärr såå måste.. jag bo här, sa han och sprack upp i ett leende. Jag måste erkänna, jag blev rädd där ett tag.
-Justin, du får inte skrämmas såå, sa jag och hoppade bokstavligt talat på han. Han skrattade till och pussade mig på pannan.
Vi berättade för Mara, hon blev också glad att han kunde stanna här, men Justin sa även att han var tvungen att åka på olika konserter i USA, typ NY och LA, men då fick jag följa med. *Happy face*. Justin skulle 'flytta in' dagen då Mara 'flyttade ut' det kommer bli skit kul! 100% säkert.
Vid 7 åkte Justin hem för att fixa lite saker, jag passade på att smsa Emmy. ( sånn text nelly sånn text emmy dom smsar varandra)
"Emmy, guess what? :)"
"Cant guess tell me"
"Mara ska flytta... såå Justin ska bo hos mig i ett år ooccch vi kommer ha AS kul 24/7"
"Awww, aviis. Man får väl hälsa på?"
"Klart du får Emmy, meeen bara om du knackar, u know ;)"
"Oooo, vad har ni nu gjort för nåt? :o <3"
"Hhaaha, inget som man kan säga i ett meess gurl ;)"
"Okii, träffas imorron?"
"Japp, stranden vid 2?"
"Okej ses du kiss & hugs"
När vi hade smsat klart satte jag igång datorn och tog med den till tven, MTV spelade olika låtar så den kanalen fick det bli, på datorn loggade jag in på twitter och fejjan (Facebook) på twitter twittrade jag "Kinda the best day of my life now..." jag hade också fått en nu följare, och det var ingen mindre än... JUSTIN!
Jsg gick in till hans sida och kollade vad han hade skrivit "Yes, best day ever!!" hm.. varflr kan det vara så? Han hade också fått över 8 miljoner följare på twitter. Själv hade jag bara ca 5000.
Jag loggade ut och tittade på fejjan, inget nytt hade hänt där såjag loggade ut där med. Jag bläddrade mellan kannalerna tills klockan var 11, då gick jag och la mig. Innan jag sömnade tänkte jag på allt, om att Justin skulle bo här, om skolan, om i morron när jag ska träffa Emmy.
  *pippipppii* härde jag alarmet gå, jag hade ställt det på klockan 12 så jag skulle hinna fixa mig innan jag skulle träffa Emmy. Jag tod en snabb duch och klädde på mig, gråa mysbyxor ett svart linne och en lila/silvrig halsduk plus några halsband/armband.

-Mara?! Är du hemma?, kallade jag. Inget svar, jag gick till köket, där la en lapp.

"Hej Nelly, jag åkte till affären kommer tillbaka vid 4. Mara"  
Jag brädde en macka innan jag tog på min jacka och converse, jag tog också min NYA mobil, jag fick den av MAra igår en Iphone 4 med ett skit coolt skal, det var liksom lila och så stod det "Nelly" med diamanter snett över hela. Jag började gå till stranden, när jag kom fram såg jag Emmy sitta vid brasan där vi hade varit några gånger.
Jag gick till henne, hon märkte att jag kom och ställde sig upp för att krama mig.
-Saknat diig, sa hon när vi hade satt oss ner.
-Detsamma, sa jag och log.
-Såå berätta, har ni haft, duvet sex?
-hahah, kanskee, sa jag och rodnade. Emmy var som min syster och inte rädd föratt fråga pinsamma saker.
-Kom igen, säg!
-Okej,okej ja det har vi.. Men det pinsamma är att Mara hörde oss, sa jag och rodnade ännu mera.
-Oo, stackare, guud vad pinsammt. Jag hade dött om mamma hade hört mig ha sex med någon!
-Mmm!
-Och.. väänta vad har du där? På halsen?, frågade hon och tog undan mitt hår. Jag tittade frågades på henne. Hon log och sa:
-Sugmärke!
-Onej, sa jag och rodnade.
-Haha, alla gör det sötnos.
-Haha, ja det är klart, sa jag och skrattade åt mig själv.
Vi pratade en stund till, efter ett tag rignde Emmys mobil, hon tog upp den och mimade "Ryan" jag nickade och hon svarade.
-Hej, joo.. på söndag? Okej.. ja vi ses hejdå, hon la på och tittade på mig.
-På fredag fyller Biebsy år.. 17 år såå på söndag ska vi fixa fest men han får inte veta okej? Hemma hos mig vid 7.
-Okej, sa jag och log. Om han fyller år på fredag.. om fem dagar (det var söndag)
-Kom ihåg, duu ska ta dit han utan att han fattar nåt okej?
-Okej, sa jag och började göra en plan.



EXTRA lång bara för att vi har världens bäst läsare EVER! ÄLSKAR era kommntarer sjukt mycket, man bli glad och vill skriv mer heeela tiden!
Bra/Dåligt? Vi vill veta :)
Och hm.. vi tar minst 7 kommentarer för nästa (jag linnea kanske inte hinner skriva en till min denisé gör kanske det när hon är klar med födelsedagen grattis förresten ;) men om ni kommenterar ska jag försöka att skriva en till)
//linnea

Postat av: Malin the belieber!

Sjukt bra!! Meeer! :D <3

2011-03-12 @ 19:02:02
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer så jävla bra!!

2011-03-12 @ 19:14:40
Postat av: sanna och mirja

mer :D

2011-03-12 @ 19:38:25
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME, MER:D

2011-03-12 @ 20:13:22
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-12 @ 20:21:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sjukt bra! :) <3

2011-03-12 @ 20:37:26
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: isabell

vill ha nästa del. hihi ;)

braa:D

2011-03-12 @ 22:44:46
Postat av: evelina

jätte jätte bra :D

2011-03-12 @ 23:23:57
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.

Gud vad bra !

2011-03-13 @ 00:49:29
Postat av: Anonym

Asbra

2011-03-13 @ 00:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0