The prince of pop del 36

-Hej, joo.. på söndag? Okej.. ja vi ses hejdå, hon la på och tittade på mig.
-På fredag fyller Biebsy år.. 17 år såå på söndag ska vi fixa fest men han får inte veta okej? Hemma hos mig vid 7.
-Okej, sa jag och log. Om han fyller år på fredag.. om fem dagar (det var söndag)
-Kom ihåg, duu ska ta dit han utan att han fattar nåt okej?
-Okej, sa jag och började göra en plan.


(Nellys one piece)
Vi pratade tills det blec kallt.
-Det börjar bli kallt, vill du följa med hem och äta lunch?, frågade jag.
-Visst, sa hon och ställde sig upp. Vi gick hem. och när vi var hemma så var klockan typ tio över 4, och mara hade precis kommit hem, hon stog och packade upp varor som skulle in i kylen och i skåpen,

-Heej Mara! Sa jag glatt
-Hej hej!
-De Emmy är här, vi tänkte käka något!
-Okej, ahh men jag tänkte göra pannkakor, vill ni ha det eller vill ni göra något själva?

Jag kollade på Emmy och hon ´var tydlegen jätte sugen på pannkakor, så jag sa till mara att vi kunde käka med henne, Medans vi väntade på att de skulle bli klart gick vi upp på mitt rum och pratade lite, plötsligt kom vi in på ämnet killar, och jag började genast tänka på henne och Ryan,

-Du Emmy jag måste få fråga!
-Fråga vadå?
-Hur går det mellan dig och Ryan?
-Haha, de går väl bra! Han är ju bara för underbar!
-Va bra! Är ni tillsammans eller?
-Ja eller jag tror de! Vi håller ju på som att vi är de
-Okej, men har ni haft.. du vet sex?

Hon tittade på mig med en konstig blick och sedan svarade hon

-Ja de har vi
-Va kul, sa jag lite glatt
-Aah jätte, sa hon lite generat
-Hahah!! Vem är de som blir generad nu va?
-Jaja tyst nu!
-Hah okej!
-Men du! jag fick världens bästa ideé!
-Fick du?
-Ja lyssna här,, När Justin ska bo här, Kan inte jag och Ryan också göra de? då är de ju vi 4 och då kan de ju bli jävligt roligt!!
-Jaa! De skulle ju vara sjukt kul! Men då måste jag prata med Mara och justin först!
-Ja och jag kan ju fråga Ryan om han vill de?
-Ja, Vi frågar dom nu!

Emmy skickade genast ett sms till Ryan  och jag gjorde det samma till justin,
-TJEJER DE ÄR KLART!!
hörda man Mara ropa från nedrevåningen, Toppen! då kan jag prata med henne medans vi käkar, Vi gick ner för trappen och in i köket där Mara satt bänkad på sin vanliga plats, och vi satte oss på andra sidan bordet, vi tog en varsin pannkaka och sedan frågade jag Mara

-Du! Kan inte Emmy och Ryan få bo här med oss när du ska åka iväg? Då slipper de bara vara vi här!
-Nja jag vet inte
-Snälllllla Mara!! Vi lovar att vi ska sköta oss!!
-Okej da! Men kom ihåg! Inget barnförbjudet!

Jag och Emmy började skratta men Mara avbröt oss

-Jag menar allvar tjejer!
-Vi vet och vi lovar det!
-Bra! Men är de ok för era föräldrar? Sa hon och kolla på Emmy
-Ja de är de säkert!

När vi hade käkat klart gick vi tillbaka upp till mitt rum, Jag kollade på min mobil, "Ett oläst meddelande" Jag öppnade och de var från justin.

-Självklart är de okej! De kommer säkert bli skit kul! Men kom ihåg att vi måste åka iväg någongång ibland!

Jag svarade snabbt
-Ja men då får dom gå hem och sova, eller så kan dom ju bara vara här själva!
 
-Nelly! Ryan säger att han tycker de kommer bli skit kul! och han har redan pratat med sina föräldrar!
-Va bra! Och justin tyckte också att de skulle bli skit kul!....


7 kommentarer för mer! Men  vet att ni kan mer än 7 ;)

// Denisé & Linnea

Postat av: Malin

Skit bra! era noveller är min dagliga drog typ hihi älskar dom.. MEEEER !?!? :)

2011-03-13 @ 01:55:56
Postat av: Malin the belieber!

Sjukt bra asso!!

2011-03-13 @ 02:33:39
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-13 @ 08:56:03
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sjukt bra! <3

2011-03-13 @ 09:58:51
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: jennie

sjukt bra !!!!

2011-03-13 @ 10:16:04
Postat av: Sanna och Mirja

mer :D

2011-03-13 @ 11:05:31
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesomeee

2011-03-13 @ 11:06:18
Postat av: Anonym

AWESOME:DDDDDDDD

MER?:))))))))))))

2011-03-13 @ 11:52:14
Postat av: viviwe

wow , fan vad kul det kommer bli , MER :)

2011-03-13 @ 13:00:26
URL: http://viviwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeer:D<3

2011-03-13 @ 13:17:47
Postat av: Alicia :)

heej! :)



jag har också börjat med en novell,

eller för ett tag sen haha,

kika in och kolla :)



hihi, denna ääger! <3



http://justindrewbstories.blogg.se

2011-03-13 @ 18:44:18
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-14 @ 01:13:07
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Sanna

ni har inte bloggat på 2dagar nu snälla more :(

2011-03-15 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0