The prince of pop del 38

Jag tog av mig klläderna så jag bara hade kalsonger på mig, sedan smög jag mig ner bredvig henne, Jag la armen runt henne och vara suckade av lättnad! Nu kan jag nog sova! God natt! sa jag och pussade Nellys panna!....

(ehe ingen bild :P men den nya musik videon, sjukt bra !! JB är sååå jäkla snygg i den!! :o)

Nästa dag vaknade jag av att Nelly pussade mig på munnen.
-Morron, sa jag och log stort emot henne.
-Jag har gjort frukost, sa hon och pekade på bordet brevis sängen, där la ägg och backon och varm chocklad.
-Du är bäst, sa jag och pussade henne på kinden och satte mig upp.
-Javet, sa hon kixit och log.
    Vi började äta och prata, imorron skulle jag flytta in här, det skulle bli riktigt kul!
När vi hade ätit upp klädde jag på mig och åkte hem. Jag skulle på intervju, när jag kom hem tog jag på mig andra kläder, svarta jeans svart t-shirt och en skinnjacka, fixade frisyren sen var allt klart.
När jag kom fram presenterade sig intervjuaren som Lissy. Intervjuen började som vanligt med frågor om turneén som skulle börja i sommar, efter ett tag visade hon en bild på mig och Nelly kyssas.
-Och vem är denna lyckliga tjejen?, sa hon. Min första tanken var PANIK.
-Erm, hon heter Nelly, började jag.
-Och är ni tillsammans?
-Jaa, sa jag lite tveksam men ändå glad över att säga det rakt ut till alla.
-Lycko henne, var den ända Lissy sa och frågade vidare med en drös frågor.
När intervjun var färdig fick jag ett sms av Nelly. "Såg intervjun, älskar dig över allt i hela världen Bieber <3" jag log och det blev varmt i hela kroppen när jag läste smset. Jag älskar när hon kalla mig 'Bieber', ska svarade "Du vet att jag kommer alltid älska dig mer, oavsätt vad som händer Nelly, du och jag för alltid <3" jag skickade och åkte hem för att packa det sista.
Jag var klar vid 7, jag gick ner för att se vad mamma gjorde. Hon satt vid tven med en annan kvinna.
-Hej, sa jag ch log emot dom.
-Justin detta är ....


Hinner tyvärr inte skriva mera -.- meeen hoppas ni gillade den? :D
Snart kommer det lita drama :o

//Linnea

Postat av: Anonym

AWESOME:DDD

Mer?:)))))

2011-03-15 @ 19:51:03
Postat av: Alicia :)

Super bra! ;) <3

2011-03-15 @ 19:59:50
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-15 @ 20:02:51
Postat av: sanna

more :D

2011-03-15 @ 20:11:22
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-15 @ 20:26:58
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Malin the belieber!

Awesome!!

Meeeer! <3

2011-03-15 @ 22:49:05
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer mer mer!!! Ni skiver så otroligt braa :)

2011-03-16 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0