The prince of pop del 39

Jag var klar vid 7, jag gick ner för att se vad mamma gjorde. Hon satt vid tven med en annan kvinna.
-Hej, sa jag ch log emot dom.
-Justin detta är ....


-... vår nya granne, eller min nya granne eftersom du ska bo hos Nelly... sa mamma
-Erm, hej, sa jag igen.
-Justin, trvligt att träffas, min dotter är ett så stort fan av dig, sa hon och skakde mig hand.
-Vad kul, sa jag.
-Ja, hoppas ni träffas en dag, sa kvinnan och satte sig ner igen.
-Mm, sa jag.
Innan dom hann säga nåt mer gick jag tillbaka till mitt rum, jag satte mig på sängen och loggade in på twitter. Jag hade fått många tweets från olika fans, på vissa stod det saker som "That girl, Nelly just trying to use u @justinbieber .. I HATE THAT GIRL" och på vissa stod det "You 2 look soo cute togheter, ill support u 100% @justinbieber !" jag är riktigt gals över mina fans, ja i alla fall som som stöttade mig, innan jag stängde av datorn twittrade jag "I love all of my fans #mutchlove2you" och kollade Nellys twitter, hon hade tiwttrat för 1 timme sen "Tomorrow the one that i love comes to me... cant wait <3" jag log. Gud vad jag älskade den tjejen, inget skulle förstöra detta för oss... INGEN.
Jag passade på att ta en dusch, jag kände mig smutsig efter allt städande på rummet och packningen. När jag hoppade ur duschen tog jag på mig en hoodie och mysbyxor eftersom jag bara skulle vara hemma resten av dagen.
Jag slängde mig på sängen och startade tven, MTV var igång, klart var det "The diary of Justin Bieber" på.. Jag vill helst inte kolla eller lyssna saker där jag är med... Det känns bara såå konstit då! Jag slog över till en annan kanal där dom visade en lång film, bättre än inget, tänkte jag och tittade på den.
Jag måste ha somnat för när jag öppnade ögonen var det ljust därute igen.
Innan jag gick ner checkade jag mobilen, "ett oläst meddelande från Ryan" stod det på skärmen. Jag öppnade meddelandet och där stod det "Eyy bro, vi flyttar idag om du kommer ihåg.. HAHA skooja vi kommer ha såå kul! ses snart" jag skarattade och svarade "Bro, fan vad kul vi kommer ha med tjejerna!!" sen gick jag ner.
Mamma var inte vaken än, för att vara snäll gjorde jag frukost till henne.
Jag satte allting på en bricka och gick till hennes rum.
-Mamma, sa jag och pussade hennepå kinden.
-Hej gubben, sa hon och log.
-Jag har gjort frukost, sa jag och visade henne brickan. Först tittade hon på mig med en tankfull blick inann hon sa:
-Vad vill du nu ha?
-Vha? haha, jag vill inte ha nåt, sa jag.
-Säkert?, sa hon och tittade på mig igen.
-Ja!, sa jag och log.
-Bra, det ser väldigt gott ut.



Tråkig del... men måste städa rummet -.- kommer mer ikväll :D
5 kommentarer från 5 olika ip addreser PLEASE :D i know you can do it :P
//linnea

Postat av: sanna

Älskar't

kommentera gärna min novell :)

2011-03-17 @ 14:23:01
URL: http://biebersstories.blogg.se/
Postat av: Linnea

Meeeer!! älskar din novell!! <3 :D

2011-03-17 @ 14:55:00
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer snällllllllla <3

2011-03-17 @ 15:02:09
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-17 @ 15:28:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeerr älskar din novell jättemycket!!

2011-03-17 @ 15:38:24
Postat av: Anonym

hahaha asbra

2011-03-17 @ 17:08:05
Postat av: Anonym

AWESOME:DDDD

MER?:)))))))!

2011-03-17 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0