The prince of pop del 40

-Vha? haha, jag vill inte ha nåt, sa jag.
-Säkert?, sa hon och tittade på mig igen.
-Ja!, sa jag och log.
-Bra, det ser väldigt gott ut.

(Nellys outfit)
Ur Nellys perspektiv

Emmy kom vid 12, vi snackade ett tag innan hon sa:
-Kommer du ihåg vad du ska göra till på söndag? som är  om tre dagar? Det är ONSDAG tjejen, sa hon lita stressit.
-Japp, jag har gjort en plan, kanske inte så bra men han kommer inte fatta att han ska på fest i alla fall, sa jag och log.
-Vad bra!
-Jaa, det var hemma hos dig?
-Ja!
-Okej, sa jag och log närvöst.
*knack knack*
-Jag öppnar, sa jag och gick emot dörren.
-Hej Nelly, sa Justin när jag hade öppnat
-Justiin, sa jag och kramade han stort. Jag blev lika glad var gång jag såg han.
-Vad snygg du är, sa han och tittade på mig från top till tå.
-Detsamma, sa jag och log stort.
Vi gick in till Emmy.
-Hej Emmy, sa Justin och kramade henne också.
-Hej Justin, sa hon och log.
När vi hade satt oss i soffan sa Justin:
-Det är såhära att idag ska jag på intervju, och undrar om ni vill sitta i publiken? Det skulle varit jättekul om ni ville det!
-Ja!, sa Emmy. Eller nästan skrek.
-Hhaha, ja det vill ja, sa jag.
-Bra, den börjar om en timma så vi får åka snart, sa han och log stort emot oss.
-Okej, men ska dom spela in där? frågade Emmy.
-Erm.. ja det tror jag, sa Justin. Det är väl inget problem?
-Nää, jag ville bara vet om jag skulle byta om eller inte, sa Emmy.
-Okej, men du behvöer säkert inte byta om, sa jag. Hon hade svarta jeans och en rosa/vit hoodie.
-Du är hur söt som helst, fortsatte jag.
-Aww, du med, sa hon och log. Jag log tillbaka som svar.

(Framspolning till intervjun/ Justins perspektiv)

Det var jättekul att vara på intervju här på Lopez tonight. Jag vill verkligen göra om det! Han var såå rolig!

(Intervjun)

-What was that?, sa Lopez
-I said..... Stir it well baby.. och publiken belv vildare än någonsin. Jag skarattde till och sa:
-But only if youre my baby baby baby!
Publiken skrek högre och jag log stort emot dom. Jag har helt klart världens bästa fans! Någonsin!
När intervjun var slut tackade jag Lopez för att jag fick komma. Jag såg Emmy och Nelly komma emot mig. Jag gick till Nelly och pussade henne på munnen och presenterade henne för Lopez.
-Lopez detta är Nelly min flickvän, sa jag stolt.
-Hej Nelly, sa han och log.
-Hej
-Well, jag måste gå nu, sa han och ursäktade sig.


Hahaha, bra/dålig??
7 kommentarer för nästa ;D
(olika ip addreser)
//linnea

Postat av: Anonym

asbra

2011-03-17 @ 19:05:39
Postat av: Anonym

sjukt bra!

2011-03-17 @ 19:18:50
Postat av: Sanna

7kt bra :D

2011-03-17 @ 19:23:15
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-17 @ 19:50:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

moreeeeeeeeeeeee

2011-03-17 @ 20:03:04
Postat av: Alicia

2011-03-17 @ 20:04:34
URL: http://justindrewbstories.blogg.se/
Postat av: isabell

(yy) mera? ;)

2011-03-17 @ 20:08:54
Postat av: Anonym

meeerr!!:D<3

2011-03-17 @ 20:11:28
Postat av: Anonym

AWESOME:D

SOM ALLTID!:)

2011-03-17 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0