The prince of pop del 44

-Ja? Hade inte ni de eller?
-Nej inte så värst
-Pff! Ryan jag hörde er hela tiden! Sa jag och smilade lite
-Oo...o.. okej da! vi hade väl lite kul da,

Jag tittade på Nelly som genast inte var lika röd i ansiktet, Istället kollade jag på Emmy som vart lite röd om kinderna..



-Okej, nu slutar vi prata om detta tycker jag, sa jag och satte mig ner.

Justin satte sig brevid mig och vi började äta, vi satt och pratade ett tag, tillsist kom vi in på ämnet PAPPOR. Justin berättade om sin pappa Jeremy som han inte hade träffat på en månad och hans små syskon.

-Nelly, var är din pappa? frågade Ryan.
-Han.. han, sa jag och reste mig upp.
-Förlåt, sa jag sedan och sprang upp till Maras sovrum och grät ut, jag saknade han som in i!

(Lyssna medans ni läser)


Efter några sekunder hörde jag någon springa upp för trappan. Jag vände mig om så man inte kunde se mitt ansikte, jag kände hur personen satte sig i sängen brevid mig.

-Vad är det? frågade Justin och smekte min kind.
-Min, min pappa är död, sa jag med en skakig röst. När jag sa det kom alla minnena tillbaka, när vi brukade bowla och ha kul i trädgården, hans skratt allt.
-Va? sa justin helt chockat.
-Han .. .dog...för ett par år sen, sa jag mella tårarna.
-och allt är mitt fel, sa hon och grät ännu mer.
-Ditt fel? Nej det är klart det inte är gumman, sa han och pussade mig på kinden.
-Jo, du var inte där, sa jag och berättade allt.

Han tittade på mig med medlidande ögon. Jag kände hut tårarna rann men tårkade inte bort dom. När jag hade berättat klart kramade Justin mig hårt, han visste att hur han skulle göra för att få mig att må bättre.
Medans harn kramade mig viskade jag:

-Tack för att du finns här för mig, lyssnar på mig jag älskar dig!
-Jag finns här och lyssnar på allt du har att säga, du kan säga ALLT till mig! Jag komer älska dig för alltid du är min andra halva!

När han sa det kom en glädjetår ner för kinden, fan va jag är kär i Justin!

-Vad säger du? Ska vi gå ner och ha kul resten av dagen? sa Justin försiktit.
-Ja det gör vi, jag behöver ha lite kul!
-Vad bra, för jag har en överraskning, sa Justin lite hemligt.
-Haha, sluuta Justin säg nu!
-Nope, men vi ska till skolan hämta Emmy och Caitlin, sa Justin och gick.

Jag satt kvar ett tag och undrade vad han hade gjort, och vad ska vi göra med Emmy och Caitlin? Innan jag gick ner för att hämta Emmy tittade jag mig en gång i speglen, jag såg ut som ett spöke! Jag hoppade in i duschen för att frächa upp mig. Jag rakade benen och tog tvättade håret noga. När jag var klar virade jag en handduk runt mig och gick till mitt rum. Jag tog fram ett par vita spetstrosor och BH, när jag stod där för att välja kläder öppnade någon dörren och in kom RYAN!

-Ryan ut! skrek jag.

Han tittade på mig först en sekund innan han rodnade och gick ut. Jag tog snabbt på mig ett par jeans och den blusen jag hade på Caitlins fest.

-Emmy? kallade jag.
-Ja?
-Kom vi ska till skolan.
-Vad ska vi göra i skolan? Det är Fredag? Kommer du ihåg? Vi är lediga? OCH Justin fyller år idag!
-Justin ville att vi skulle till skolan, javet att det är Fredag och JAVET att Justin fyller år idag, jag har en överraskning till han, sa jag och bet mig i läppen.
-Ooo, jag och Ryan ska se till att vi inte är hemma ikväll!
-Bra, sa jag och skrattade.

Jag nämde inte det som hade hänt med Ryan, det var bara onödigt! Vi tog Emmys bil till skolan, Emmy hade Caitlins nummer så hon ringde och sa att vi skulle dit. När vi kom fram gick vi direkt till gympasalen, när vi kom in stod Justin där och höll på med mobilen.

-Justin? sa Emmy.
-Oh, hej ni är här nu, sa Justin och log.

Jag gick fram till han och pussade han på munnen.

-Grattis, viskade jag i hans öra
-Du kom ihåg, viskade han.
-Japp, tro inte at jag glömmer min pojkvänns födelsedag!
-Vad bra, sa han och log mot mig.

Vi pratade ett tag medans vi väntade på Caitlin. När hon väl kom sa Justin:

-Nu tycker jag det är dags att ni får veta vem som ska vara min "Baby."
-yes, sa Emmy.

Hoppas det blir jag, hoppas det blir jag, tänkte jag.

-Jag valde denna tjejen för hon är asgrym på att dansa och passar väldig bra in i musik videon. Så tjejen jag har valt är... Nelly.
-Jaaa! skrek jag och hopade på Justin. Han skrattade men kramade tillbaka.

Jag var överlycklig. Jag skulle vara Justin "Baby" WOHOO, gud vad glad jag är!

-Och jag undrar om du vill följa med på mig turne i sommar? frågade han sen.
-Ja, skrek jag ännu högre.

Emmy stod och såg lyckligt på mig, Catilin såg lite sur ut men ändå glad.

-Vad bra, sa Justin och såg lycklig ut.
-Nelly, fy vad avis jag är, sa Emmy och kramade mig.


Ni fick en låång bara för jag inte skrev igår ;)
Bra/Dålig?
(7 kommentarer från olika IP)
//Linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-20 @ 13:40:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Elin

Mer! :DD

2011-03-20 @ 14:37:55
URL: http://somebodytolove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer1!! :D

2011-03-20 @ 15:07:17
Postat av: isabell

jätte bra! mera :D

2011-03-20 @ 15:17:04
Postat av: Anonym

asbra!!!

2011-03-20 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0