The prince of pop del 49

Hon gick och hämtade dricka medans jag stod och pratade med nån. När hon kom tillbaka gav hon mig drickan och log.

-Vill du dansa? frågade jag när jag hade drukit klart.
-Visst, sa hon och log.

nelly 'just a dream' hade precis börjat. Vi dansade och hade skit kul.



När vi dansat klart gick vi iväg mot "baren" som dom hade fixat till, När vi kom dit ställde vi oss och prata lite, men rätt var de var så kom Ryan och drog in mig på dans golvet igen, Jag såg Nellys blick på mig, Jag log och ryckte på axlarna men hon skratta bara till, När vi kom in mitt i klumpen av människor som dansade ville jag bara ut där ifrån, Jag försökte men Ryan höll mig kvar,, Jah såg Nelly så och prata med Emmy och några andra så jag lugnade mig och började sedan haka på Ryan och alla andra, När vi dansat till ungefär  låtar så var jag verkligen tvungen att gå ut för att ta lite friskluft, jag var helt varm, Min pappa var fuktig och ryggen var nästan helt genom blött, På vägen ut tog jag med mig en dricka, När jag kom ut på baksidan med massa tända ljus kollade jag direkt upp på himlen och bara njöt, 

-BUUUUU!!!! Sa Nelly och gjorde häst greppet på mig
-AHH! Hjälp! Vad var de där bra för?
-Tyckte du skulle behövas piggna till lite!
-Jasså ser jag trött ut?
-Ja! Och du kanske borde lugna ner med drickandet?
-Vadå har jag druckit mycket eller? Sa jag och blinkade med ena ögat
-Nej inte mycket med man ser på dig att du har druckit!
-Okej men jag ska ta de lugnt
-Bra! Du får säga till när vi skja gå hem, Sa Nelly och kramade mig

När vi stått och kramats en stund så bestäme vi oss sedan att gå in igen..


Ur Nelly's Perspektiv


När vi gick in igen, så vart vi direkt isär dragna! Ryan var direkt på Justin och Emmy kom och nappade tag i mig, Hon drog in mig i köket och började prata om massa konstiga saker, en av dom sakerna var att hon hade hört rykten om att Ryan ska fria till henne.

-Vahh? vänta nu! Vad var de sista du sa? avbröt jag henne med
-Ja? Jag har hört att Ryan ska fria till mig men jag tror inte de
-Okej. Varför tror du inte de för?
-Hallå? Vi är på fest all har iallafall druckit lite!
-Och?
-Ja och då ska man inte lita på någonting!
-Nänä du tror som du tror!
-Ja! Men kom nu vi drar och dansar!

Och självklart gjorde vi som hon sa! vi drog oss mot dansgolvet, när vi kommit fram trängde vi oss in mellan alla så vi kom till killarna...


Halloj!! Jo de är så att de gick skit på sista provet idag så mamma har nu tagit min data (-....-), Just nu sitter jag hos en kompis, så jag passade på
att skriva en liten medans hon käka!, Jag lovar att så fort jag får tillgång till data så ska jag skriva så mycket jag hinner!
Kommentera från 7 olika IP ;))
// Denisé

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-25 @ 18:21:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeera!!

2011-03-25 @ 18:42:38
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-25 @ 18:52:42
Postat av: Anonym

asbra!! :D

2011-03-25 @ 19:04:38
Postat av: Julia

Verkligen synd det där med ditt prov, det känns som att det är vårat fel som alltid säger att vi vill ha mer :/ men jättebra skrivet iaf! :)

2011-03-25 @ 19:24:44
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

2011-03-25 @ 19:31:57
Postat av: isabell

jätte bra! :D

2011-03-25 @ 21:38:11
Postat av: Anonym

bra meeer:D

2011-03-26 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0