The prince of pop del 52

Jag kollade på klockan och den började närma sig 2 på eftermiddag, tänk att klockan var så mycket. Jag vände mig om och såg att nelly höll på med sin mobil, jag klappade henne nätt på ryggen och då vände hon sig om.
Sen så började stängde hon av sin mobil och sen brjade hon komma närmare mig. Jag började kyssa henne nätt på munnen, men så började dörren att öppna sig......


Och där stod MAMMA!

-Mamma? Vad gör du här? sa jag och drog täcket över oss.
-Oj, jag skulle bara påminna er att i morron är det inspelningen till Baby!
-Okej HEJDÅ!
-Hejdå¨...

Hon stängde dörren efter sig, jag tog ner täcket igen.

-Haha, Nelly började gapskratta.
-Vad är det som är så kul? frågade jag chockat.
-Du...du hahahahah, du skulle sett din min! HAHAHHAHA
-Hehe, lägg av... så kul kunde det väl inte se ut?
-HAHA JOO!!

Jag kunde inte låta bli utan börjad skratta jag med.
När vårt skrattanfall var slut tog vi på oss myskläder vi gick ner för att äta frukost.

-Gud vad jag har ont i huvudet! sa Nelly och maserade hennes huvud.
-Lite för mycket igår va? sa jag och flinade.
-Tyst med dig, sa hon och slog mig lätt på armen.

när vi hade ätit upp dukade jag av och sa till Nelly att lägga sig i soffan och CHILLA! Hon gjorde som jag sa när jag hade tjatat på henne. Jag dukade av och satte allt på dess plats medans jag tänkte på gårdagen. Gud vad kul det hade vatt!
Helt plötsligt kom jag på en sak:

-Nelly?
-Mm?
-Friade inte Ryan till Emmy igår?
-Jo det gjorde han fan!
-Chockad eller?
-Jaa, men dom är jättegulliga tillsammans!
-Ja! Hoppas vi blir bjudna på bröllopet...
-Ja! Annars dödar jag Emmy!
-Haha, sa jag medans jag gick till Nelly.

Hon la i soffan och lyssnade på musik, just nu spelades "E.T." med Katy perry.

-Ska du inte spela en lugnare låt? frågade jag och bytte låt till "So sick" - Ne-Yo.

-Mycket lugnare? frågade Nelly och tittade på mig
-Haha, sa jag bara och satte mig i soffan.
-Vad vill du göra resten av dagen? sa jag sedan och tittade på klockan, det var kvart i 3.
-Vet inte, kan vi inte bara ta det lugnt? Jag orkar inget annat, sa hon och suckade.
-Visst, ska vi se på film?
-Ja! Kan vi se på din? Never say Never?
-Haha, visst! Jag ska bara hämta en sak först.

Jag gick till 'vårt' rum och hämtade 3D glasögonen. Hon hade inga, än.



kommentera!!
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-28 @ 20:19:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: isabell

jättebra:D

2011-03-28 @ 21:23:40
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-28 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0