The prince of pop del 83

- Mycket bra låt! sa mamma och kramade mig.
- Tack!
- Duvet att jag är stolt över dig va? frågade hon.
- Ja det vet jag, sa jag och log.
Efter showen gick jag och Ryan till bussen för att chilla lite, bara prata som det var innan jag blev känd och allt.
- Hur går det men skolan då? frågade Ryan. Jag tittade på han med en chockad blick, Ryan pratar om skolan? Det passar inte ihop..
- Erm.. Jo det går väll bra? Själv då?
- Bra, jag har kommit in på college men vet inte om jag ska gå...
- Vad för college?
- Basket, svarade han stolt.
- Nice, men jag är fortfaranade bättre än dig! sa jag medans jag flinade mot han.
- Dröm vidare Biebs.
Vi 'bråkade' ett tag om vem som var bäst på basket, resultatet blev, kuddkrig och mycket skratt.

Ur Nellys perspektiv
Det var Fredag och vi hade tränat var dag denna veckan, om ca 2 veckor skulle vi redan börja spela in! Nervös... - Nelly ta på dig detta, Lauren pekade på en klänning som var blommig är riktigt fin!
- Varför?
- Bara gör det, sa Emily med ett leende på läpparna.
Jag gjorde som dom sa, jag tog även på mig ett halsband rätt långt med ett hjärta .
- Kom igen vad ska vi göra? sa jag säkert för 100 gången.
- Det får du se, svarade dom för 100 gångern också.
Jag suckade men gav upp, Emily hade på sig en enkel svart klänning, Lauren hade en blå klänning med silvrigt mönster, även Kevin var med, han hade svart jeans en vit t-shirt och en grå shorta över. Vi satt i en svar limusin påväg någonstans, jag var väldigt nyfiken på vart vi skulle åka.
Efter ca 1 timmes bilåkning stannade vi äntligen, jag skulle ta på mig en ögonbindel och allt. Jag fyller inte år jag ska inte gifta mig... tänkte jag.
- Ta av dig den nu, hörde jag en bekant röst säga.
Jag tog av mig ögonbindeln, framför mig stod inte bara Emily, Laura och Kevin. Utan Miley Cyrus, Jasmine Villegas, Joe bors och en massa andra kändisar stod framför mig. Rösten som sa 'ta av den nu' var Rihanna.
Alla sa 'surpies' och dom kan vara säkra på att jag blev supprised!

Fortsätter på den andra överraskningen idag!
och vi mötte Trelleborg igår, någon undrade det så! ;)
kommentera?
//linnea

UPPDATE; HIHI, jag skriver förfullt på överraskningen. Jag ljuger inte om jag säger att jag har skrivit på den totallt 5-6 timmar! Den kommer nog bli typ 4 a4 långt kanske, men den är inte klar än, skriver fortfarande mke, den kommer i alla fall om inte idag någon gång nästa vecka!

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-01 @ 12:13:08
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅ BRAA! :D

2011-05-01 @ 12:54:38
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

aaww asbra

2011-05-01 @ 15:06:09
Postat av: Anonym

jävligt bra!

2011-05-01 @ 20:27:13
Postat av: Anonym

Älskar novellen mer mer. JÄttebra gjort

2011-05-01 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0