The prince of pop del 84

Jag tog av mig ögonbindeln, framför mig stod inte bara Emily, Laura och Kevin. Utan Miley Cyrus, Jasmine Villegas, Joe bors och en massa andra kändisar stod framför mig. Rösten som sa 'ta av den nu' var Rihanna.
Alla sa 'surpies' och dom kan vara säkra på att jag blev supprised!

Dom flesta kom fram och hälsade, jag fick även reda på att detta var Rihannas årliga fest, Laura och Emily hade bara lurat mig.
Allt var riktigt kul, musiken dunkade i högtalarna alla dansade, drak drinkar och hade kul. Jag hade också drukit några drinkar, det var ju fest, hallå?
Vid midnatt var jag full, och då menar jag att jag var yr. Jag satte mig på en av barstolarna. Alla satt eller dansade. Just nu spelades "That should be me" Justins låt, så det var tryckare på gång. Helt plötsligt satte sig en kille brevid mig, han var rätt snygg. Blont spretigt hår, gröna ögon. Jag ignorerade han och tog fram min mobil, jag hade fått sms från Justin
" Hoppas du har detbra på festen, bli inte allt för full nu ;) <3"
Jag pallade inte svara med log när jag såg vad det stod.
- Eyy, vill du ha en drink? frågade killen som hade satt sig brevid mig.
- Visst, inte för stark bara, svarade jag och la ner mobilen i väskan igen. 
Han nickade och beställde två drinkar, båda var rosa. 
- Tack!
- Gillar du låten? frågade han. Han såg mig nog digga låten.
- mm, svarade jag med ett leénde. Han behövde ju inte veta att Justin skrev låten till mig! 
- Vill du dansa? frågade han när låten "Look out weekend" började spelas. 
- Erm.. Visst?
Han tog mig i handen och ledde mig till dansgolvet, sen började han dansa. Ungefär mitt i låten lutade han sig nära mig och kysste mig. Jag blev som förlamad. Dels av alla drinkar, och att jag var helt enkelt förvånad. Jag stretade itne emot - tvärt om jag kysste tillbaka - men det skulle jag ju inte ha gjort... När han slutade kyssa mig och drog sig tillbaka vände jag mig om och såg Ryan titta på mig med en arg blick, innan han vände sig om och sprang ut. Onej, vad har jag nu gjort?
Jag vände mig om igen så jag tittade på killen som hade kysst mig.
- Jag vet ju fan inte ens vad du heter?! Du kan ju inte bara kyss mig, nu har du ju förstår mitt liv! sen sprang jag. Jag vet inte var jag sprang, men fort gick det. Jag hörde någon bakom mig men fortsatte springa.
Jag satnnade vid en återvändsgränd, satte mig ner på market och grät. Fast jag var full - ja lite i alla fall - viste jag att detta inte ksulle sluta bra!

Drama på gång! ;)
Kommentera sötnosar så får ni mer i morn, nu ska jag ha freeeedagsmys på kompisarna !! (y)

Svar på kommentar;

Malin om ingen del idag:
men vaaaaaaaaah neeeeeeej :(
var det ingen novell ni ska fortsätta på eller vadå :S var det typ en del bara :s

05 Maj, 20:33

Det var en lååång del, nej jag kommer nt fortsätta på den det skulle liksom bara vara en del. Kommer göra fler sånna snart!
Och sen märker ni att uppdaten denna veckan inte har varit bra, det är bara för min jäkla skola. Kanske ska fixa en gästbloggare, isafall hade någon varit intersserad då elr? (inte säkert ska t'nka på detta)

//linnea

Postat av: Anonym

OMG asbra

2011-05-06 @ 23:05:33
Postat av: Anonym

bra del :) btw skaffa inte gästbloggare för då brukar vissa noveller bara bli sämre för att bloggarna ser annorlunda på historien ^^ men gör som du vill :P

2011-05-07 @ 01:42:59
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-07 @ 10:02:30
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0