The prince of pop del 86

- Du ville mig nåt? i en ton som jag aldrig hört han prata i förrut.
- Erm, jag vet att jag inte kan göra någonting för att du ska bli glad eller kunna lita på mig igen, men förlåt, jag var full och visste inte vad jag gjorde...
- Men du gjorde det, sa han och la på.
Så lätt kommer jag inte ge mig, tänkte jag och ringde upp - tur att jag kunde hans nummer utantill - han i dolt nummer.
- Justin? Hans röst lät skakig, hade han gråtigt?
- Lägg inte på! Jag vet att det var en usel ursäkt, Je t'aiem, love you, jeg elsker dig, ich liebe dich, jag älskar dig, Rakastan sinua, Ti amo på alla språk som finns! Jag gör allt för att få tillbaka dig igen!
Men han hade lagt på...
Jag slängde mig i sängen och grät, jag kunde inte hjälpa det men jag hade förstört det bästa i mitt liv. Emily vaknade och undarade vad som hade hänt, jag svarade som det var. Hon tyckte synd om mig men sa att det ändå var lite mitt fel, hon sa också att jag skulle träfa Lucas idag. Jag kan ju inte sitta här och ruttna... Så jag gjorde som hon sa, jag togen dusch lockade mitt hår, tog på ett par slita jeansshorts, vitt linnea en röd/blå/grön/vit rutig shorta och en svart väst över. Såklart sminkade jag mig med, maskara och solpuder. Inget svårt men ah, vem bryr sig?
Klockan var halv 2, jag var tvungen att åka tidigare för att köpa en ny mobil. Den gamla funkade inte, jag hade träffat en fontän så den var helt blöt och söndrig. Jag tog en taxi till närmaste mobilaffär, jag hade ju en Iphone innan men nu ville jag ha en BlackBerry så jag köpte en lila BlackBerry. Jag fick - tack och lov - samma nummer som jag hade innan. Jag letade upp lappen Lucas hade skrivit till mig och slog in nummret.
- Ja det är Lucas. svaade han.
- Hej lucas det är Nelly..
- Oh, hej!

Vad händer nu då? :o
Kort för jag ska till bääästa carro nu ;))
och jag har bestämmt mig till att inte ha en gästbloggare, bara så ni vet ;)
kommentera?
//linnea

Postat av: REBECCA - i will never say never

du är duktig MEN gör längre kapitel :D tycker jag iaf!

2011-05-08 @ 12:13:00
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: M

Bra! :D Lite korta kapitel men annars JÄTTEbra! :D

2011-05-08 @ 12:15:05
URL: http://mina-berattelser.blogspot.com
Postat av: Anonym

meer

2011-05-08 @ 12:19:43
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-08 @ 15:54:36
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lär ju inte kommentera varje inlägg men försök ha på minnet att du skriver JÄTTEBRA!! haha :)

2011-05-08 @ 16:05:02
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-08 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0