The prince of pop del 88

Jag klickade in på kommentarerna, en såg ut såhära;
"Kan vara därför" och en länk, länked ledde till en bild på mig och Lucas på Starbucks, när vi kramades. Fan! Jag stängde ner sidorna och loggade in på twitter, kollade Justins twitter;
"Just cant trust someone you really love, thx all of my fans supporting me! #ilovemyfans"
Jag gick in på min twitter sida och skrev " You can regret, but it wont change enything " sen loggade jag ut.
- Nelly! Kolla! sa Emily och pekade på tven.
Jag kollade upp, dom visade ett klipp där Justin uppträdda That should be me. I slutet såg man tårar åka ner för kinderna innan han gick ut från scenen. Jag klarade det inte mer utan sprang ut ur rummet till Lucas. Han bodde visst på hotellet brevid detta, skills? Jag var i hissen, när hissdörren öppnades och jag såg hans ansikte. Han hade inte sett mit utan han tittade ner på marken, han skulle ner, jag skulle upp. Jag vågade knappt andas, han kollade upp och såg mig rakt i ögonen, först chockad sen ledsen.
- Justin ja...
Var det ända jag sa innan han hoppade ur hissen igen. Tårarna rann ner för mina kinder när Lucas öppnade dörren.
- Vad har hänt? frågade han och kramade mig.
Jag svarade inte. Han kollade oroligt på mig. Innan han sa;
- Kom in, kanske lite stökigt, förväntade inte mig fin besök.
Jag kunde inte låta bli att le, han ick mig alltid att le. Visst inte lika bra som Justin men ändå.
Vi pratade om det som hade hänt, han fick mig att må bättre, men jag hade ändå skuldkännslor jag hade ju gjort detta mot Justin. Vid 2 på natten la jag i min säng igen och sov.
Ur Justins perspektiv
Jag gick in i hissen, påväg ner till mitt hotellrum. Jag hade varit hos Ryan ett tag och bara hängt där. När jag var i hissen såg jag, henne. Ville inte ens tänka hennes namn, det gjorde för ont! Hnnes ögon var fyllda med tårar, jag visste att ifall jag hade stannat där i en sekund till skulle jag göra allt för att få henne tillbaka...

Aww! :(
Ledig från skolan idag, men mååste plugga ett prov imorn och två nästa vecka.. döda mig snälla? XD
kommentera för mer idag!
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-12 @ 13:46:31
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer!:)

2011-05-12 @ 18:56:04
URL: http://jfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0