The prince of pop del 89

Jag gick in i hissen, påväg ner till mitt hotellrum. Jag hade varit hos Ryan ett tag och bara hängt där. När jag var i hissen såg jag, henne. Ville inte ens tänka hennes namn, det gjorde för ont! Hnnes ögon var fyllda med tårar, jag visste att ifall jag hade stannat där i en sekund till skulle jag göra allt för att få henne tillbaka...
Jag gick med raska steg till mitt rum, mamma hade rummet brevid mig, scooter rummet framför. När jag kom in i rummet slängde jag mig i sängen, satte igång tven. Svampbob var igång, inte det bästa men skit samma. När svampbob var klart bläddrade jag runt bland kanalerna, Smalville var på så det fastnade jag vid, jag hämtade också Swedish fish. Efter ett tag blev jag uttråkad och loggade in på twitter, jag vet att mina fans alltid kan göra mig glad. Jag twittrade " Watching Smalville eating Swedish fish #SWAG" efter några sekunder började fansen twittra, jag följde några, sen kollade jag mina DM, där många fans också hade skrivit, jag svarade på några innan jag loggade ut igen. Jag fortsatte kolla på smalville fast tänkte mer på henne. Hon hade verkligen krossat mitt hjärta...
Nästa dag vaknade jag rätt tidigt, vid 11. Idag skulle jag Ryan, och såklart Kenny till stranden. Jag drog på mig en svart tshirt, gråa shorts, svart keps och solglasögon. Innan jag tog fram min Iphone och klickade in Ryans nummer - som jag nu kunde utantill *stolt* - han svarade redan efter 2 toner.
- Vad vill du? han lät trött. Jag hade nog väckt han.
- Jag är klar, ska vi ta och äta?
- Mm, vänta 5 så kommer jag till dig.
Han klickade, jag flinade, Ryan kunde göra mig på bra humör.
Efter 5 minuter knackade det på dörren, jag öppnade och där ute stod Ryan. Han hade typ samma outfit som jag, fast grå tshirt.
-Morron sömntuta, sa jag.
- Bla bla, ska vi äta eller?
Jag nickade.

Plugg, plugg, plugg!
Kommentera? klarar ni 5 kommentarer? Jag vet att ni kan det eftersom var har över 120 st var dag här...
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-12 @ 19:30:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: jennie

mer sjut bra !!! :P

2011-05-12 @ 19:45:46
Postat av: Anonym

Bra:D

2011-05-12 @ 20:54:13
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-12 @ 21:58:29
Postat av: HEJ

Mer mer superbra Älskar bloggen. :)



hoppas du klara provet!

2011-05-12 @ 22:18:23
Postat av: sara

merrr!! och snabbt!

2011-05-14 @ 10:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0