The prince of pop del 93

- Är du vaken? hörde jag en röst säga.
Jag försökte nicka, men det gjorde ont.
- Om du är det försök att klämma på min hand. jag kände att någon tog tag i min hand. Jag klämde lite.
- Bra du är vaken!
Nej, nu kände jag igen rösten. Kunde det verkligen vara...
.... Ja det va han, det var Justin! Jag kunde kanppt tro mina ögon, han satt framåtlutad, hans ögon var glansiga, av ja tårar?
- Va.. vad gör du här? min röst lät hes, och skakig.
- Tja... Jag ville e hur du mådde, jag vet att jag kanske skulle ångra mig sen, men nu, nä, nu är jag riktigt glad att jag kom tillbaka...
Jag tittade förvånat på han, sen innan jag hann säga nåt frågade han:
- Vad har hänt? han tittade på mig, undrar hur jag ser ut?
- Jo erm typ... var allt jag fick fram. Såfort jag tänkte på det fick jag en stor klump i magen.
- Du behöver inte berätta, men om du vill så finns jag här!
Jag var tvungen att titta in i ans hasselbruna ögon för att veta att en verkligen SA det!
Jag öppnade munnen igen, denna gången kom det ut, jag berättade ALLT. Och då menar jag allt från början, från den kvällen Lucas hade kysst mig på Rihannas fest - tänk att det hade varit 3 veckor sedan festen! - när vi träffades på Starbucks, han sa det dära hotet och det som hände igår...
Justin satt och tittade på mig hela tiden, på något vis såg det ut som att han plågades över något, men jag vågade aldrig fråga vad.
När jag hade pratat klart sa inte ett dugg utan gav mig en stor mjuk kram istället. Fan, vad jag hat saknat hans lukt! Typ, tvättmedel / parfym. En sånn parfym bara Justin har. Efter ett tag frågade jag:
- Men, hur kunde du veta precis var jag var?
- Jag följde mitt hjärta, asså jag visste ju inte om du var kvar här ens, jag frågade Usher om han visste men allt han sa var just '' Följ ditt hjärta '' jag gjorde som han sa och hade rätt.

Ur Justins perspektiv
Nelly såg helt förstörd ut. När han sov hade jag bytt kläder - hon var redan i stort sett naken plus hade jag redan sett henne naken några gånger innan - då såg jag ett stort blåmärke på magen. Vad fan har Lucas gjort?! Och hur kan han ens göra så mot Nelly?
När hon satt där och tittade ut genom fönstret - vi var på mitt hotellrum - kom en flash back på alla stunder vi hade haft tillsammans, och jag insåg (fast jag hade nog etat detta hela tiden) att hon var den som jag ville spendera mit liv med! Hon vände blicken och såg på mig, och då kunde jag inte hålla mig mer utan böjde mig fram och kysste henne.

Awww, :')
Och! När denna är slut (det kommer den vara snart har typ inte så jättemånga fler idéér, men har till en nyyy :DD) kommer ni fortsätta läsa då?
Och har lita panik, har prov (till och med omprov :s) och har inte pluggat -.- såå jaa därför har jag inte skrivit idag (och ja, har ju varit med kompis också :P) men aja!
Tack vare era söta kommentarer fortsätter jag skriva fast allt är typ bajs i skolan just nu!
Kommentera! <3
//linnea

Postat av: Johanna

MER MER :d

2011-05-17 @ 20:34:55
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Thi

Jag Kommer fortfarande lästa eran blogg. ÄLskar den! När är bäst på att skriva inslag.

2011-05-17 @ 21:52:37
Postat av: Anonym

MER MER MER XD

2011-05-17 @ 21:53:23
Postat av: Anonym

nawww asbra

2011-05-17 @ 22:28:36
Postat av: Emma

Love It

2011-05-17 @ 23:08:49
URL: http://ilovevampire.blogg.se/
Postat av: Johanna<3

Den är för underbart bra för att sluta läsa!!

Även om jag inte läst frånbörjag så är jag fast :D

Du skriver JÄTTE bra Linnea<3

2011-05-18 @ 07:57:25
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: bieberlove!!

Älskarnovellen!! justin är underbar! Men tänkte bara kolla, var hittar ni alla fila bilder med de fina texterna. Ordspråken eller vad man kan kalla dem. Typ den bilden till deta kapitlet. Om det är google, vad söker man å?? Tack för novellen!! //Bieberlove<3

2011-06-19 @ 00:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0