The prince of pop del 96

Killarna gick in, Ryan med jeans och t-shirt Justin med jeans och en hoodie.
- Vi undrar om ni villl titta på film med oss? sa Justin.
- Okej, Emmy reste sig upp och log. Gick fram till Ryan och pussade han snabbt på munnen.
Vi gick ut ur hennes rum vidare till vardagsrummet. Dom hade redan tagit fram läsk, popcorn och annat tillbehör.
- Vill ni se en skräckfilm eller ? frågade Ryan.
- Nej! Jag vill se denna, sa Emmy och pekade på ''A cinderella story'' jag nickade, jag ville också se den.
Killarna tittade på varnadra, sen nickade Ryan.
- Okej, vi ser den, han satte in den i tven och filmen startade.
Filmen var lika bra nu som för först gången jag såg den, och jag har sett den typ femtioelva gånger! Jag älskar speciellt slutet när han kysser henne och det börjar regna!
När vi hade sett klart filmen var klockan ätt mycket, så jag och Justin åkte hem till mig (vi var hemma i ATL igen) Mara hade åkt tillbaka till Florida.
Såfort vi kom innanför dörrarna började Justin kyssa mig, jag visste direkt vad han ville ha, och att han skulle få det!
Vi gick in till vardagsrummet, han drog av mina kläder och jag hans kläder, inte långt därefter var han i mig. Efter 20 minuter var båda trötta och svettiga. Vi samnade dä i soffan, brevid varandra.
Nästa dag steg jag upp före Justin, jag var riktigt sugen på glass! Kanske lite så konstit klockan var ju bara 11 men aja! Jag tog fram ett paket " Ben & Jerry " jag älskar den glassen! Sen gick jag tillbaka till vardagsrummet och satte mig i en av fotöljerna, satte igång tven. Pretty little liars var igång, det kunde jag se på ju! När jag hade sett klart på pogrammet hade Justin vaknat, klätt på sig och sagt;
- Sitt här, jag ville ge dig något!
Jag satte mig ner där han hade pekat, han gick från vardagsrummet till köket? Sen kom han tillbaka med ett paket i handen.
- Här!
Han gav mig paketet och satte sig brevid mig.
- Kanske inte så speciellt men ville att du skulle ha den!
- Tack!
Jag öppnade, innut i fanns det en låda, på lådan stog det " Someday" jag tittade frågandes på Justin.
- Jag har gjort en parfym. Du är den först som får veta hur den luktar, ja förrutom mig då, sa han och log.
- Wow! sa jag när jag hade luktat, den luktade en blanning mellan blommor och vanilj, svårt att förklara men helt klart en av dom godaste parfymerna jag har luktat på!
- Tycker du om den? frågade Justin och tittade på mig.
- Jaa! en luktar jättegott! och förpakningen är jättegullig!
Det var en förpakning så liksom flaksan såg ut som en ros med en nuckel hängandes från sidan. Riktigt fin!
Han log, jag kramade om han.
- Tack igen!
Han log, sen sa han:
- I morgon gifter Emmy & Ryan sig, det är sjukt!
Jag nickade, kunde inte riktigt tro att dom skulle gifta sig, jag kommer ju ihåg hur Ryan hade friat, på en fest.

Bra/Dålig? Jag vill veta!
Och snart kommer denna novellen vara slut, har inte så många ideér till såååå.....
Men, som jag har sakt innan kommer jag fortsätta skriva en annan, så hoppas ni fortsätter att läsa och sprida bloggen till andra JB bloggar!
Tack vare er förtsätte jag att skriva, tack för att ni läser mina noveller!
Nu ska jag bort, men somsakt, en till del kommer nog ikväll, så titta in då också!
kommentera sötisar?
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-21 @ 11:35:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅ BRAAA! :D

2011-05-21 @ 15:18:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Yasmin

Sv: Yes! :D Om du vill så kan du skicka bilden som du vill ha till din länkning på min mail! :) Eller så kan jag ta någon bild på Justin?

2011-05-21 @ 19:43:17
URL: http://justindrewbiebersnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome

2011-05-21 @ 20:18:34
Postat av: jennie

mer skit bra :)

2011-05-22 @ 08:43:47
Postat av: Anonym

awesome! Mer Mer! :-)

2011-05-22 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0