The prince of pop del 97

Han log, jag kramade om han.
- Tack igen!
Han log, sen sa han:
- I morgon gifter Emmy & Ryan sig, det är sjukt!
Jag nickade, kunde inte riktigt tro att dom skulle gifta sig, jag kommer ju ihåg hur Ryan hade friat, på en fest.
- Du kommer se såå bra ut med kostym, sa jag sedan. Han flinade och sa ;
- Haha, du kommer säkert också se bra ut!
Jag log, Emmy hade valt ut en jättefin ljusblå klänning jag och Sofie skulle ha på oss (vi var liksom dom som hjälpte henne brudtänor och sånt! ) sen skulle en frissör locka vårt hår och fixa sminket, det kommer bli jättebra!
Senare på den dagen skulle Justin på intervju, och jag skulle med. Så jag bytte om, den skulle vara infö publik och dom skulle spela in så jag var ju tvungen att se nåt sådär bra ut i alla fall. Jag tog på mig jeansshorts ett linne och en kofta. Jag satte upp håret i en knut innan jag gick ner till Justin igen.
- Usher ringde, han varnade att dom kommer fråga mycket om vad som hände i Spanien så du vet!
- Okej, sa jag med ett leénde.
- Ska vi åka?
Jag nickade, sedan drog jag på mig mina supras ( ett par svarta jag hade fått av Justin ) och en skinjacka. Sedan gick vi ut och körde till studion. Kenny var redan där, det stog en massa fans utanför ingången, dom hade gjort en gång som jag och Justin skulle gå på mellan fansen, Justin signerade en massa block/mobiler, vissa ville tillomed ha min autograf! Jag skrev bara mitt förnamn, för att hinna med Justin. Han skrev ju hur fort som helst! Men han hade ju övet i några år...
När vi väl var inne hälsade intervjuaren på oss, hon presenterade sig som " Caroline "

Sorry för att den är kort, är fortfarande hos kompis och vet inte hur länge jag kommer vara här så kände att jag var tvungen att ge er någon del nu i all fall ;)
kommentera?
/linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-22 @ 17:26:40
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: F

har suttit och läst igenom din novell, sjukt bra ju !!

Om du vill kan du kolla in min nya novell om JB, vill gärna ha feedback! :)

2011-05-23 @ 18:35:00
URL: http://fanficsjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0