17 November 2010!

Den 17 November förra året startade jag mybieberstory.blogg.se !
Det har gått oerhört fort! Jag ångrar inte att jag startade bloggen, det var nog något av det bästa jag har bestämmt mig för att göra! :)
Så, om två veckor har det gått 1 år, 52 veckor, 365 dagar, sedan jag startade. Wow! Haha, så jag har tänkt att göra lite överraskningar till er! För utan er hade ju nog inte fotsatt att skriva!
Så vad tycker ni om det? Några överraskningar den 17? Eller i alla fall runt den dagen? Jag tycker det låter PERFEKT! ;)

Förlåt för att inget kom upp igår. Jag var inte hemma på hela dagen utan jag var och träffade några 1D fans ! Aja, nu ska jag sluta babbbbbla och börja tänka lite på överraskningar och julklappar! (RANDOM)

btw, glömde ju nästan!
BIBAAAH (mitt nya smeknamn på bieber xd) har 14.000.000 följare på twitter! YEEY! Vem här följer honom? Och vem är är följd av Bibaah? (jag följer han, och han följer mig på ett av mina acc! 24 agusti 2010 (L' )

Ooh, är det fler än jag som är fullkomligt förälskad i under the misteltoe !?
Har lyssnat på den 24/7 sedan den kom upp ut! Och, vilken är er favoritlåt? Jag har tre favoriter som jag ABSOLUT inte kan välja mellan, drummer boy, Fa la la (a capella) & the christmas song, OFC är alla låter helt urgrymma men de tre är nog mina favvisar! :)

Nä, men nu måste jag sluta skriva! Haha, puss på er! <3

Postat av: Becca♥

följer justin på twitter (OFC?!) min favorit på under the mistletoe måste va mistletoe eftersom jag inte har slutat lyssna på den sen den kom ut! XD



xxBecca♥♥♥

2011-11-03 @ 13:48:21
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag är förälskad i alla låtar på Under The Mistletoe!! Men hur fick du Justin att följa dig? ;O Har försökt i 2 år :(

2011-11-03 @ 15:38:10
Postat av: Klara

Jag är förälskad i alla låtar på Under The Mistletoe!! Men hur fick du Justin att följa dig? ;O Har försökt i 2 år :(

2011-11-03 @ 15:38:57
Postat av: Anonym

Jag är förälskad i alla låtar på Under The Mistletoe!! Men hur fick du Justin att följa dig? ;O Har försökt i 2 år :(

2011-11-03 @ 15:39:17
Postat av: jennifer

han följde dig på min födelsdag!!!!

2011-11-03 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0