ღ My mysterious boy ❤ Part 35

Justin drog med mig till sängen och satt mig i den, han satt sig brevid.
"Du kan berätta allt för mig!" sa han och kollade in i mina ögon. Jag kollade ner på mina händer innan jag tog ett djut andetag och började prata.
"Allt började nog med att Love, min ända vän slutade vara med mig. Jag kände mig, obetydlig. Som om ingen brydde sig om mig. Och sen när pappa fick tjej. Som hatar mig, blev det ännu värre. Hon kollade mig obetydlig. Hon sa att jag lika väl kan dra för ingen hade brytt sig. Så jag kände det så också. Jag känner mig ful, ja allt. Så, jag böjade skära mig. Alla säger att det gör allt bättre. Som om det gör så man känner sig bättre. Men inte för mig. Jag kände mig fortfarande värdelös! men ändå kände man en kik var gång jag hade skärt mig." jag slutade. Tårarna rann ner för mina kinder. Jag kollade föriktigt på Justin, han tog tag i mina händer och vände på mig så jag kollade in i hans ögon.
"Hope, du är den personen jag skue ha gjort vad som helst för. Du betyder så himmla mycket för mig! Du är också den vackraste tjejen jag någonsinn har sett!
Säg aldirg igen att du inte betyder något. För det har du så fel på! Du är så jäkla underbar!" han kollade djupt in i mina ögon. Kännslan innom mig var oslagbar. Den bästa kännslan i världen.
"Hope.." började Justin medans hans blick ändrades, nu glittrade den och något annat.. lycka? Avbildades i hans ögon. "Du är den mest underbara tjejen jag någonsinn har träffat! Och jag är så otroligt glad att jag kan kalla dig min tjej! Och, jag är ännu lyckligare över att jag kan säga detta och att verkligen veta att jag menar det!" han tog en paus till, jag kollade undrande på han. Jag kände fjärilarna i magen, skulle han säga de orden?
"Hope, jag älskar dig!" han kollade mig djupt in i ögonen. Lyckan, och den dära underbara kännslan bubblade i mig. Justin, killen i mina drömmar. Killen som jag är riktigt förbannat förälskad i sa det tre mest betydelsefulla orden till mig.
"Jag älskar dig med!" sa jag. Kännslan innut i mig... en kännsla jag aldrig känt förrut. Jag visst inte exact vad det var för kännsla. Men jag känner på mig att det är såhär det känns att vara riktigt kär.



Jag kollade på klockan som hängde på en av väggarna. Den var halv 11. Lika bra att skippa skolan idag, ingen skulle ändå inte märka det.
"Ska vi äta? Du måste vara riktigt hungrid!" frågade jag Justin. Som svar hörde jag hur det kurrade i hans mage. Jag skrattade till lite och reste mig stelt upp från sängen. Vi hade suttit och pratat ett tag om allt förrutom mina armar.
Vi skulle precis ta fram något att äta när det knackade på dörren.
"Välj du något du vill äta, kommer snart!" sa jag till Justin och pussade han snabbt på kinden innan jag gick för att öppna. Jag suckade när jag kom på att jag bara hade en hoodie på mig. Men, men. Den som är där ute får väl skylla sig själv för att den knackade på.
Jag höjde ögonbrynen när jag såg vem som stod utanför.
"Vad vill du?" frågade jag drygt.
"Rektorn tvingade mig att leta upp dig." svarade Love minst lika drygt.
"Okey, nu har du hittat mig! Hejdå." jag skulle precis stänga dörren när han satte foten för.
"Jag är inte klar!" sa han och gick förbi mig. Jag suckade och vände mig om.
"Du är inte ensam hemma va?" frågade Love medans han gick mot köket.
"Nej det är hon inte!" Justins röst. Jag gick lite fortare så jag kom föra Love till köket. Justin tog sin ena arm om min midja.
"Så, Justin Bieber va?" sa Love när han såg oss stå där. Han kollade på Justin med en mördisk blick.
"Det är mitt namn ja, och ditt?" frågade Justin hårt. Han visste nog att det var Love. Men han var nog inte helt säker.
"Love." svarade Love kort.



kommentera för meeeer! ;)
klarar ni 13?

kissesღ

Postat av: Thi

Klart vi Klara 13.



Längtar redan till nästa kapitel.

2011-11-06 @ 20:27:07
Postat av: melina

grymt bra :)

2011-11-06 @ 20:29:56
Postat av: Becca♥

säger som Thi; såklart vi kan klara 13!

vem mer tror att Love är svartsjuk? ;P



xxBecca♥

2011-11-06 @ 21:24:31
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Cherry

Så braa :D ♥♥

2011-11-06 @ 21:35:46
Postat av: louise

såååååååååå bra! :D

2011-11-06 @ 21:37:37
Postat av: Johanna

MER

2011-11-06 @ 21:40:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Ebba

grymt! :)

2011-11-06 @ 22:12:25
Postat av: Emma

GIMME MORE MORE MORE !!! Now.

Någon som just sett EMAs? Så gudomligt vacker Justin var? Helt fantastisk !!!

Snälla låt love komma in i hennes liv igen!! Och ge henne några vänner vafan! Hon e ju emo föfan!

Tack för en grym novell:)

2011-11-06 @ 23:18:02
Postat av: Emilija med J.

Grymt bra !

Mer

2011-11-07 @ 00:06:10
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Wilma

Grymt! Mer!!! :D <3

2011-11-07 @ 07:08:26
URL: http://jbinmyhead.blogg.se/
Postat av: klara

Snälla mer :D

2011-11-07 @ 15:02:50
Postat av: ellen

OMGGGGG!!!! MEEEEERAAAAAAAAA!! Vad kommer hända?

2011-11-07 @ 16:12:25
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

bra!!!!!

2011-11-07 @ 16:31:42
Postat av: Johanna

What the fuck Linnea?!! Du skriver ju underbart!! :) MERMERMERMER <3<3

2011-11-07 @ 20:10:05
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: rt

Gassh vet du hur bra du skriver? DIN NOVELL ligger högst upp på min lista. Du skriver så himla Grymt :D

2011-11-07 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0