ღ My mysterious boy ❤ Part 36

"Love, kan du gå?!" frågade jag irriterat.
"Ja, snälla? Kan jag få gå så ni kan hålla på att.. göra det ni gjorde innan jag kom." han kollade en sista gång på Justin innan han vände sig om och gick. Jag härde ytterdörren smällas igen. Jag tog ett djupt andetag och kramade om Justin.
"Glöm han nu, nu äter vi istället!" sa Justin. Jag nickade och släppte taget om honom.
Jag satte mig och började äta på min macka. Justin gjorde detsamma.
"Så, vad vill gu göra idag?" frågade jag honom. Han kollade på mig med ett leénde på läpparna. "Vad?" frågade jag.
"Jo, Scooter ville att jag skulle åka till studion. Jag ska släppa ett till album, fast nästa år då. Den ska hete 'Believe' så, jag undrar om du kanske vill följa med till studion? Scooter bokade en studio här i Texas." han kollade frågandes på mig. Jag nickade med ett stort leénde på läpparna.
"Okey, vi skulle vara där vid ett." Jag kollade på klockan, halv tolv.
"Jag ska duscha. Kolla du på tven så länge!" jag åt upp min macka fortare än vad jag har gjort innan medans jag sprang upp till duschen. Jag hörde Justin skratta bakom mig. Jag log lite för mig själv, inget sånt här 'ovanligt' har hänt mig på flera år. Jag har bara varit hemma eller i skolan.
När jag hade duschat sprang jag till garderoben, tog fram ett par ljusa jeans och någon slags brun kofta. Under koftan hade jag ett vitt linne. Jag fönade mitt hår också, innan jag drog på lite maskara. Sedan var jag klar.
Jag gick ner - lite längsammare - till Justin.

Håller på med en sak... ni får inte veta vad men har hållt på med det  kanske.. en och en halv timme men det blir aldrig bra xd
haha , jaja får fortsätta nu!
tack för kommentarerna!
kommentera nu super mycket så jag blir taggade imorgon för att skriva en lång! :)

kissesღ

Postat av: Amanda

jättebra!<3

2011-11-07 @ 20:32:52
Postat av: Cherry

Jättebra :DD ♥♥

2011-11-07 @ 21:24:11
Postat av: melina

Grymt :)

2011-11-07 @ 21:56:40
Postat av: Johanna

MER

2011-11-07 @ 22:35:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: ellen

Gryyyyyymt braaaaa

2011-11-08 @ 07:46:48
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

JÄTTE BRA LINNEA!!! <3 :)

2011-11-08 @ 07:53:07
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-11-08 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0