ღ My mysterious boy ❤ Part 37

"Klar!" sa jag och log stort mot honom. Han kollade på mig, från top till tå.
"Bra, och du ser fantastisk ut!" sa han. Reste sig upp och kysste mig. Jag log mot hans läppar.
Han släppte taget om mig lite och sa, "ska vi åka? Det gör inget om vi kommer lite tidigare. Då kan vi ju bara prata med Usher och jag tror att Chris också kommer att vara där!" Justin rykte på axlarna. Jag gapade, "Chris som i Chris Brown?" frågade jag honom. Han nickade med ett leénde på läpparna, "gillar du hans musik eller?" frågade han. Jag nickade och stängde munnen.
"Jag älskar verkligen hans musik! Och jag gillar eran duett också!" sa jag när jag hade lugnat mig lite.
"Tack, antar jag.." sa Justi och gjorde någon slags grimas. Jag kunde inte låta bli att skratta.



"Så, ska vi köra?" frågade Justin mig. Jag nickade, drog på mig mina converse och skinjacka. Justin hade tagit på sig sina Supras. De är riktigt snygga! Jag måste ta och skaffa ett par sådanna. 
"Jag smsade Chris och frågade om han skulle vara där.." började Justin men jag avbröt honom, "har di CHRAS BROWNS nummer?" frågade jag lite för högt. 
"Haha, ja! Men han kommer! Försök att vara.. erm hur ska man säga det lugn?" han skrattade till. Jag lipade mig honom innan jag vände blicken mot vägen igen.  
Efter cirka en kvart kom vi fram till studion. Den låg i utkanten av Dalas.
"ÄR du redo?" frågade jag honom. Han höjde ögonbrynen, "det är nog jag som ska säga det till dig!" jag lipade ännu en gång mot honom.
Vi gick in, sedan svängde vi till höger. Det fanns dörren på både vänster och höger sida. Alla med olika "Studios" från "Studio A" till "Studio M" var på denna våningen sa Justin.
"Okej, här är det!" sa Justin och stannade utanför studio F. Jag nickade, han gjorde en gest men handen som visade att jag skulle gå in.
Jag kollade upp ifrån dörren. Där stod - precis som Justin hde sagt - Chris och Usher och pratade med en annan man. Som var lite kortare och hade brunt hår.
Jag kände hur Justin gick bakom mig.
"Heeey, boys!" sa han och sträckte fram sin knytnäve. De gjorde någon slags handslag alla tre innan Justin vände sig mot mig.




"Detta är Hope! Hope, Usher, Chris och min manager Scooter!" han pekade på dem när han sa deras namn. Jag nickade, "hej!" sa jag lite blygt.
"Hej Hope!" sa de i kör. Jag log lite. Kunde inte slita blicken från Chris. Detta var en dag jag sent kommer glömma! Men jag får inte vara så konstig, som Justin sa.


Kommentera för meeeer! :)
Klarar ni 10 igen eller?

Och jag har en fråga, till nästa novell:
vill ni ha den liksom riktigt detaljerad? Jag har läst en novell där fyra dagar var cirka 40-50 delar. Den tyckte jag var riktigt bra! Men ja, tycker ni jag ska börja skriva mer detaljer i min novell? Så kanske en dag är flera delar? Som jag skriver ju inte så detaljerat men ändå inte för lite detaljer enligt mig. Men det är ni som bestämmer! Och om man vill ha att den blir mer detaljerad koanske det också blir fler delar? hm.. Men om ungefär hälften tycker en sak och andra hälften den andra saken tar jag någon mit emellan.
Hoppas ni förstår! :)

kissesღ


Postat av: Cherry

Jättebra :D

Och jag tycker inte att du behöver beskriva allting :p

Jag tycker att du skriver bra utan allt sådant :)) ♥

2011-11-09 @ 20:52:39
Postat av: Johanna

mer :D



Spelar ingen roll :)

2011-11-09 @ 21:03:27
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: melina

Grymt :)

2011-11-09 @ 21:06:59
Postat av: Thi

AWESOME!



Jag tycker du också ska skriva detaljer.

2011-11-09 @ 21:22:14
Postat av: Becca♥

Super!!

Hm... svår fråga, kanske man ska skriva någonstans mittimellan - ungefär som nu alltså ;)

2011-11-09 @ 21:38:43
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men asså Linnéa!??? DU ÄR FAN AD GRYM! Jääätttttte bra del <3

2011-11-09 @ 21:57:25
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Tina Bieber

Sjuuukt bra novell.



Du borde fortsätta skriva som det är nu

2011-11-10 @ 09:44:37
URL: http://llovetish.devote.se/
Postat av: Anonym

Vill du göra ett länkar byte med mig :) ?

2011-11-10 @ 19:14:46
URL: http://perfectbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: åh vad kul :D Lägger till dig med strax :)

2011-11-10 @ 19:19:53
URL: http://perfectbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0